Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Catch flytter privatkundene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke bra! :nei:

 

Hadde noen spm. til Catch i dag, ringte Bluecom kundesupport etter henvisning fra Catch sine nettsider; ventet 8min. på vent før jeg ga opp og la på røret.

Ringte deretter den gamle support telefonen til Catch der de svarte umiddelbart.

 

Hvis Catch har som målsetting å bli det nye Telenor så må jeg si at de har misforstått markedet og den eksisterende kundemassen sin totalt..

Lenke til kommentar
Catch er Bluecom, Bluecom er Catch. Dette er gammelt nytt...

Kanskje det, men det betyr ikke automatisk at de som sitter på Bluecoms kontorer er kloninger av de vennligsinnede nordlendningene vi har hos Catch. Og Bluecoms prislister samsvarer ikke med de Catch har/hadde for sine privatkunder :nei:

Og nå er privat-supportnumret blitt ett 815-nummer. Det liker jeg ikke :no:

Lenke til kommentar
lurer også på dette med prisene, og eventuel bindingstid. Tror ikke vi merker noe forskjell på linjene forøvrig,en av naboene har bluecom og har nøyaktig samme ping som meg og er veldig fornøyd ellers med linja.

Bluecom bruker vel samme teknologi(?) som Catch nå som de er et selskap - men to forskjellige navn. Men jeg _skal_ ha 2200/512 kbps til 399,-!

Lenke til kommentar
Var det ikke slik at Catch skulle dele privatkundene i to, de med "proffabonnement" og "Basic", og at proff-kundene skulle få garantert rask telefonsupport?? Blir mektig irritert hvis de har gått bort fra dette!!11

godt poeng der Zardoz, jeg sendte en mail til support avdelingen hos Catch ang. dette og et par andre spørsmål så jeg får se hva de har og si om dette og et par andre ting.

Lenke til kommentar
Så du mener at Telenor er Bredbåndsbolaget og Bredbåndsbolaget er Telenor bare fordi Telenor eier de? (Er vel samme med Tiscali også?)

Nå vil jo BC kun bli et navn, den prosessen har pågått lenge, hadde ikke Catch blitt oppkjøpt så ville BC ha forsvunnet som navn men de nye eierne vil nok skille på bedrift og privat.

Lenke til kommentar

Har proff-abb hos Catch. Fekk idag brev om at eg må ringa BlueCom for kundeservice men ellers skal få beholda samme vilkår som før... Ganske dårlig med tanke på at eg har 2200/448 til 449 kr/mnd mens BlueCom tilbyr 2200/512 til 399 kr/mnd.

 

På tide å ta ein telefon!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...