Sponis Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Eg har no en lvl 53 rogue som eg vil få opp til lvl 60 fortest mulig slik at eg kan begynne å konentrere meg om PvP og instancer, istedenfor å drive å levle. EG trur ikkje eg kommer til å klare å grinde alle levlene da det er fryktelig kjedelig, men kor kan eg queste og levle raskt no? Er vel litt lav for WEPL og Winterspring? Er horde btw.
royale Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Eg har no en lvl 53 rogue som eg vil få opp til lvl 60 fortest mulig slik at eg kan begynne å konentrere meg om PvP og instancer, istedenfor å drive å levle. EG trur ikkje eg kommer til å klare å grinde alle levlene da det er fryktelig kjedelig, men kor kan eg queste og levle raskt no? Er vel litt lav for WEPL og Winterspring? Er horde btw. Eastern Plagueland, mange bra quest! er selv på lvl 56, og jeg gir snart opp, ingen steder å queste for meg.... Endret 8. oktober 2005 av ctv
Plomma2 Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Jeg er level 57 nå, og har ingen quests. Jeg er ferdig over alt. E.P, W.p, winterspring, burning steppes. Jeg har noen quests i BRD, men etter det så aner jeg ikke hvor jeg skal gå :o
Gjest medlem-75284 Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Hva med å gjøre instancer da? Det er jo bra exp, pluss drops. Endret 8. oktober 2005 av medlem-75284
royale Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Hva med å gjøre instancer da? Det er jo bra exp, pluss drops. jepp, jeg må nokk gjøre det. ta BRD og UBRS 20 ganger så blirre nokk bra
Acurus Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Burning stepps har og noen fine quest på den levelen. Tror det er noen i the blasted lands og. Og som sagt over, instancer som Sunken tempel og BRD er bra. Viss du får grupper da. ikke alltid like lett.Og mye xp blir det ikke av og spamme lfg i IF..
Aldrack Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Ikke for å kuppe tråden, men hva med de litt tidligere lvls? Fra 50-53
mobilfreek Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 hva med og nonstop grinde som alle andre? mye sjappere
Plomma2 Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 hva med og nonstop grinde som alle andre? mye sjappere Jaja, veldig "sjapt" det. Liker ikke å bare drepe samme mobs time etter time etter time. Jeg blir gal etter veldig kort tid.
Venerable Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Hvis du er ferdig med alle questene så er det ikke så mye annet du kan gjøre...
AltuZ Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 du kan grinde trenger ikke grinde samma mobsene mens du grinder har du alltid en liten(veldig) sjanse for at det dropper random epic og det kan bli penger eller du kan bruke den blir ikke gal av og grinde vis du synes det er gøy
Venerable Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Og musikk er viktig. Alltid høre på musikk mens du grinder
different Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Du kan og la karakteren så inaktiv i en by noen dager, så får du rested bonus
csboy Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Start med onyxia questene. Dritmye xp. (synd jeg gjorde dem i lvl 60 :/) Edit: Starter i burning steppes, med og drepe noen drager. Endret 9. oktober 2005 av csboy
-=Toasted=- Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Og musikk er viktig. Alltid høre på musikk mens du grinder anbefaler nettradio på det sterkeste.. hjalp meg fra og miste forstanden når jeg grinda til epic hæst.
Gjest medlem-19530 Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 grinda instances hele 50 til 59 fra der tok jeg noen få q i epl og wpl og wosj 60
ukjentbruker Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Grindet som en galning fra lvl 57+. tanken på å bli lvl 60 holdt meg gående, tror lvl 59 er den lvl'en som faktisk virket kortest..
mobilfreek Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 man grinder lenge er ganske lei plutselig droper krol blade.. og man grinder mer så droper epic shield.. har skjed med meg ble drithyp på og grinde
oophus_3do Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Stikk til Eastern plaguelands og dra til Tyr's Hand. Dra med en healer og slå løs på de Elite folka som er ytterst først til du er lvl 55-56. Da flytter du deg bare innover. Er lvl 53 Elite folk ytterst og 55-57 Elite innerst. Få tak i en kamerat som er allerede lvl 60 som er healer.. så trenger han jo ikke XP. Da kan dere gjøre det uten å være i party. Heller dele guldet som du får etterpå. 800-1200XP per kill
Plomma2 Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Forslag til grindesteder? (der det ikke kryr av andre)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå