Gå til innhold

Har dere hatt innbrudd i huset?


Anbefalte innlegg

Min historie er litt genial: Jeg "sov" og vinduet mitt var oppe. Så plutselig kom en mann inn. Han merka ikke at jeg satt å så på han. Tok telefonen ringte politiet og få de til å komme stille og parkere bilen litt unna. Så la jeg meg ned. 10 min senere kom 2 politifolk og tok tyven på fersken. Når tyven ble satt i politibilen ba han meg komme bort til han så ha han meg en 1000 lapp han hadde i lomma. Så sa han "Dette er mine penger. De er ikke stjålet! Du fortjener de. Jeg har gjort noe jeg angrer på".

 

Etter det har vi ikke hadd innbrudd :p

 

Tror mannen hadde vært i nærheten av huset å sjekka litt. For han visste hva han gjorde. Han gikk opp og henta penger i en safe som faktisk var åpen :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri hatt innbrudd, bare blitt frastjålet en mobil på undomskolen. Den var i tilleg helt nyinnkjøpt da :(

 

Tanten og onkelen min hadde innbrudd hos seg da de var i Thailand og ved en feil havnet på savnetlistene med adresse. Var en som hadde vært fostervarn i nærheten tidligere som brøt seg inn. Kan hende han så heldside-bilde som var av de i dagbladet også. Hvor mobil, pda osv lå oppe på bordet. Han fyren tok vel ca alt av elektronisk utstyr, akvariumet ( et kjempelite ett) og bilen.

 

Det var faktisk akvariumet som avslørte han, fordi politiet så på det også fortalte onkel om hvordan han hadde moddet de de hadde og da så de jo at det var det han fyren hadde. Busted ble han ihvertfall!

 

http://tb.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20...D=7322275032941

Lenke til kommentar

NAr vi nettop hadd kjOpt hytta vAr (jeg var en liten baby, men mamma har fortalt) sA var det innbrudd der, men hytta var om, synd det mr. tyv. Men onkelen og familien hans ble utsatt for innbrudd mens alle var nede i stua, tyven fikk med seg et par jakker med litt penger i og nOkkelen til bilen som han tok. Synd for dem :D

Lenke til kommentar

Bare noen sykler er blitt stjålet.

 

En natt var det en fyr som prøvde og stjele bilen så hørte faren min han og løp etter han :D Men han hadde så stort forsprang det var dumt.

 

En gang så skulle jeg og 2 andre kompiser på butikken i kanskje 5 minutter eller noe, ingen låste sykkelene siden det var så liten tid. Heldigvis hadde jeg og han andre crappy sykler, og den 3 fyren hadde en sykkel til 4000 eller noe.

 

Så når vi kom ut var sykkelen hans stjålet hehe

Endret av Overdox
Lenke til kommentar

En kald høstkveld for 3 eller 4 år siden var det en ukjent person som snek rundt i hagen vår og kikket inn gjennom kjellervinduene. Jeg åpnet badevinduet så stille jeg kunne, og tømte en 25-liters dunk med iskaldt vann på han. Alt vannet kom som en stor "klump" som han fikk midt i hodet, og han lå faktisk på bakken i flere sekunder før han kom seg opp og løp vekk. Han fikk nok en kald kveld.

Lenke til kommentar

1 stk sykkel og 1 stk moped.

 

Skulle til Oslo, og parkerte mopeden like ved jernbanestasjonen. Kom tilbake 21.30 og mopeden sto der fortsatt. Dagen etter da jeg hadde det gøy med et visst kvinnfolk, ringte det på døren. Det var politiet. Helvete tenkte jeg, er jeg så god? Men neida, jeg hadde blitt anmeldt fordi jeg hadde kjørt rundt 04.30 om natten og jeg hadde kjørt på en fyr. Måtte i avhør osv, men alt ordnet seg, og saken ble henlagt.

 

Ellers så har det vel blitt stjålet et par cder, men det er når jeg har hatt besøk av div rare folk.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Har aldri hatt innbrudd i huset, men var en episode med pappas bil en gang:

 

Far min hadde henta en vennine fra et selskap på kvelden, så ble hun der på besøk. Så etterhvert ble det så sent at hun bare overnatta. Hun hadde jo vært i et bryllup og hadde lånt en kjole, kamera og diverse andre ting. Disse lå i bilen til faren min da. Så rundt i 5-tiden på natta hadde jeg hørt noen lyder (som jeg antar var tyvene). De hadde faen tatt med seg kjolen, kamera, pappas solbriller, og den urgamle lommeboka uten penger i. De hadde ikke rørt anlegg eller noe, bak i bilen sto fortsatt subben og cd-magasinet med alle cdene i. Litt senere på dagen gikk jeg litt rundt i nabolaget for å se etter "spor". 10m fra bilen fant jeg saksa de hadde brutt opp låsen med. Et stykke bortenfor fant jeg BORDKORTET (!) fra bryllupet som de også hadde tatt med seg! Fant også en jakke og diverse annet. Senere på kvelden ringte en gubbe som bodde ca 2km lenger borte og spurte etter faren min sitt navn. Da sa han at han hadde funnet førerkort, truckførerbevis, kjøreseddel og litt slikt slengt langs en gåsti. Fikk jo ikke noe igjen på forsikringa, siden det bare var "løse saker" i bilen som var stjålet.

 

Rart hva folk gidder å rappe egentlig. En ting til; dørlåsene på Chrysler Grand Voyager trenger ikke nøkkel, holder med saks. :thumbdown:

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Rart hva folk gidder å rappe egentlig. En ting til; dørlåsene på Chrysler Grand Voyager trenger ikke nøkkel, holder med saks. :thumbdown:

Hehe, kom til å tenke på en gang fettern min og jeg låste opp bilen til faren hans med en sykkelnøkkel og hørte på radio i den (vi var ganske små da) :D

 

 

On topic: Nei, har ikke hatt noen innbrudd yet i allefall. Bare naboer som har tatt avisene :mad:

Lenke til kommentar
når jeg var 10 år elns så hadde noen brutt seg inn hos oss mens vi var i spania og bøffa et videokamera (ganske dyrt i 95) og en safe med en del penger i (pappa drev dagligvare butikker og oppbevarte litt hjemme iblant) de rota og rundt på rommet mitt men tok ikke sparegrisen med 1000kr :) og hos mormor og morfar har det vært innbrudd 8 ganger de siste 15 åra.

 

og så var det noen gærne miljø aktivister som la en brannbombe under bilen vår mens den var parkert rett utenfor huset vårt, men den sprengte ikke da.

Sånt... Skjer bare i Hollywood. På film..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...