Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei

 

nei de selger bare den med lys...

 

men du ta deg en tur på elfa der har de alt av brytere og alt av 'bulgin' brytere ( som er merket på de bryterne^^)

 

de har masse interressant inne på elfa, bare du leter litt..

 

De hadde faktisk Matrix lcd skjermer der, som overasket meg..

 

men nok skryting :p

 

Petter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns dette virker lovende, fin-fn den lcd'en der! Bruker jo samme bryter som du kikker på med grønn-LED, og er ikke annet enn kjempefornøyd.

 

Tenkte jeg kanskje kunne hjelpe deg litt med logo, nå når jeg er ferdig med eksamen. Ta kontakt med meg på msn du, så tar vi en prat og kommer frem til noe!

Lenke til kommentar
Blå UVspraymaling finner du ironisk nok på frozencpu!

Enjoy: http://www.frozencpu.com/search.html?mv_pr...8&Submit=Submit

5244640[/snapback]

 

hehe, hadde glemt at jeg så de der, kanskje jeg skulle kjøpt meg en sånn.

takk for hjelp ;)

 

Syns dette virker lovende, fin-fn den lcd'en der! Bruker jo samme bryter som du kikker på med grønn-LED, og er ikke annet enn kjempefornøyd.

 

Tenkte jeg kanskje kunne hjelpe deg litt med logo, nå når jeg er ferdig med eksamen. Ta kontakt med meg på msn du, så tar vi en prat og kommer frem til noe!

5245001[/snapback]

 

ja, det hadde vært kjempefint hvis du kunne.

du har pm ;)

 

Petter

Lenke til kommentar
Digg det der da petter... :) Funket jo mye bedre enn den gammle varianten, ser mye bedre ut når den er helt ''perfekt'' i hullet... :)

 

Arne

5251636[/snapback]

 

jo takk,selv om det fremdeles er noe mellomrom og sånn der, er det i hvertfall mye bedre...

kanskje jeg går til med noe sparkel der... har noe glassfiber-sparkel og fin-sparkel.

 

har tenkt å lakkere kabinettet har jeg funnet ut så da er det jo mye lettere å få det fint når man kan gå til med sparkel..

 

EDIT: fant en børste til borremaskinen som jeg testet på kabinettet og det ble bare MYE finere enn slik det var fra før av.. bare se selv :cool:

 

DSCN0850.jpg

 

DSCN0849.jpg

 

Petter

Endret av chase
Lenke til kommentar
Ja, det der var jo ganske digg også, det hadde vært bra hvis du hadde børstet hele kabinette inni (kansje litt stor jobb) men tror det hadde blit veldig bra...

 

mvh Arne

5251785[/snapback]

 

 

jaja, seff skal gjøre det på hele hvis jeg bestemmer meg for det liksom!

 

men det kan være jeg skal lakkere det inni også, så jeg får se om jeg skal børste det eller ikke...;)

 

 

Petter

Lenke til kommentar

Kommer jo til å bli bra dette da :thumbup:

 

Men hva med å sette på maskeringstape når du skal tegne på plexien da? :hmm: (sånn jeg gjør det, blir ikke noe merker til slutt da :w00t:

 

Hvilken farge skal du lakke innvending da? :) Sort eller sølv? :D

 

Edit: kan bli pent om du fester plexien med poppnagler da.

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar

Tror jeg bare bruker skruer og muttere..se godt på bildene så ser du hva viften er festet med..popnagler blir litt vanskelig siden plexien er tykk osv... skal lage en ny plate fordi når jeg skulle borre siste hullet så knakk plexien :(

 

tenkte kanskje jeg skulle lakkere kabinettet metallic blå inni, kanskje med uv blå klarlakk.. :)

 

Petter

Lenke til kommentar

hei igjen

 

I dag har jeg fått pakke fra netshop :)

 

den inneholdt:

 

Hiper 580W blå PSU

AC ryan PSU modding kit (UV blå)

Svarte thumbscrews

6 UV LEDs

UV blått plexiglass

 

delene

DSCN0864.jpg

 

PSU:

DSCN0866.jpg

 

Blåe plugger, backup sleeves :D

DSCN0865.jpg

 

her passer uttrykket "mye for pengene"

DSCN0857.jpg

 

røde plugger? :no: noen av de er skifter her...

DSCN0874.jpg

 

fin effekt

DSCN0862.jpg

 

standardgrill:

DSCN0868.jpg

 

standardgrill: :tease:

DSCN0869.jpg

 

med thumscrews og annen grill :)

DSCN0875.jpg

 

Er så sinnsykt fornøyd med Hiperen.. men det jeg ikke skjønner er hvorfor putte røde plugger på en blå PSU?

 

er spent på hva dere synes om "stasjet"

 

Petter

Lenke til kommentar

DJ Ovin: takk:)

 

DJ Sonic: takk :)

 

Mr Razer: takk :)

 

Skal gå og se på lakk i dag, skal på hytta og skal kanskje pusse nedkabinettet der fordi der har vi plansliper :)

 

hva synes dere om dette "colorschemet" : speilsvart utenpå, metallic "racing" blå inni (og bak der utenpå hovedkortet..)

 

Har ikke tenkt å lakkere før jeg er helt ferdig med kabinettet... er en del utskjæring og litt sånn jeg har igjen..

 

Tenkte å borre hull til hver ledning der med hovedkortet hvor den ledningen skal inn, med inspirasjon fra Pain193 :p

 

keep on modding!

 

Petter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...