Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg ville nok unngått for mye filter, det skaper støy. Petimetrisk betyr nøye, VELDIG nøye.. Beyond perfeksjonisme. Mente at du må støvsuge og vaske ofte om du skal holde pc'en støvfri uten et godt, og muligens støyende, filter.

 

Du vil nødvendigvis få et lite flow-problem om de skal blåse ut siden psu også vil blåse ut. Det du kan prøve på er å sette opp forskjellige termo-soner, sånn at du skjermer av topp og bunn, slik at viften i bakkant suger luft inn som blir blåst ut nede. Verdt et forsøk kanskje. Få på plass et speil eller noe i midten kunne vært skikkelig tøft!

 

Tror jeg muligens skal prøvde på noe lignende selv, med brutale mengden speil i pc'en og et vindu. Hadde kanskje blitt bra, hvem vet?!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ikke helt poenget med støvfilter på viftene i bakkant som blåser ut luft da...

7977513[/snapback]

Ops, skrev feil, endret det nå :)

 

Jeg ville nok unngått for mye filter, det skaper støy. Petimetrisk betyr nøye, VELDIG nøye.. Beyond perfeksjonisme. Mente at du må støvsuge og vaske ofte om du skal holde pc'en støvfri uten et godt, og muligens støyende, filter.

 

Du vil nødvendigvis få et lite flow-problem om de skal blåse ut siden psu også vil blåse ut. Det du kan prøve på er å sette opp forskjellige termo-soner, sånn at du skjermer av topp og bunn, slik at viften i bakkant suger luft inn som blir blåst ut nede. Verdt et forsøk kanskje. Få på plass et speil eller noe i midten kunne vært skikkelig tøft!

 

Tror jeg muligens skal prøvde på noe lignende selv, med brutale mengden speil i pc'en og et vindu. Hadde kanskje blitt bra, hvem vet?!?

7979449[/snapback]

 

Jeg skal ha filter, jeg kan ta bilde av det når jeg har festet det.

 

Slik jeg har tenkt det, suger viften i front inn, radiatorviftene suger inn

den bak suger ut, og PSU suger ut.

 

Skulle vel ikke være noe problem med flow der?

 

Petter

Lenke til kommentar

Burde bli bra flow med det oppsettet. Jeg har en litt annen løsning, med vifte i sidedøren på et light-moddet Tt Shark, har montert en 120mm Mist-vifte der med strips.. Den blåser inn, samt to i fronten, en i en 4-in-3 harddiskramme med en 120mm vifte i front, og en 120mm Papst vifte nede. Den har støvfilter på. Tror det opplegget skulle fungere bra, så lenge støvfilteret ikke gir for mye støy og redusert flow.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Men du MÅ jo bare ha en slik BIOS bryter.

Dette tror jeg er det eneste du mangler for at PC'n din blir perfekt  :thumbup:

8098860[/snapback]

 

Tjah, klarer meg uten, selvom den var rå ;)

Verdens nydeligste kabinett? Lurer på hvilkne temperaturer du har på CPU og GPU og vann.

8164371[/snapback]

Har ikke fått testet skikkelig med PCen oppe og vannkjøling enda, men det er ikke langt unna..Har fått festet til PSUen til å fungere nå,men mangler litt lakk enda,

er ikke en update uansett. Du mener mitt kabinett er verdens nydeligste?

Smigrende isåfall..

 

ett ord: NYDELIG! :thumbup:

8317017[/snapback]

 

Takk skal du ha, følg med videre det er nå det kommer godsaker ;)

 

Petter

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...
  • 1 år senere...
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...