Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei

 

neida, jeg får rabatter på alt jeg bestiller. Det jeg ramset opp i første posten hadde jeg bestilt før jeg begynte å modde.

 

har fått beskjed fra netshop nå at alle ac ryan produker som ikke er inne, blir det en ventetid på 2 måneder på :(

 

Dette var veldig synd da nesten alt jeg hadde tenkt å bestille var nettop ac ryan produkter...

 

men jeg får se hva jeg gjør, jeg må i alle fall gjøre ferdig prosjektet.

kan være at jeg venter med å gjøre det ferdig da..til varene kommer.

 

PS: kanskje litt sent, men noen som har forslag til navn?

hvis dere har, bare kom med de. ;)

 

mvh Petter

Lenke til kommentar

Den til jackjonsson likte jeg hvertfall!!

 

Den hadde litt mening og, ikke bare et navn

mest sannsynlig blir det det navnet, hvis ingen klarer å komme på noe bedre.

 

jeg kan tenke meg noe sånt: ArcticIce

 

hvordan var det?

 

mvh Petter

Endret av chase
Lenke til kommentar
LEDene til "p"en er ikke kommet enda heller...skal snart bestille (UV LED)

5062677[/snapback]

 

 

Bra, men du burde hatt en 10cm UV-katode eller en UV-led til å lyse opp P-en din.

5100703[/snapback]

 

hvis du leser teksten så finner du ut at jeg har tenkt å ha en UV LED til å lyse den opp.... ;)

 

mvh Petter

Lenke til kommentar

nja...kan være jeg har tenkt å lage flere...kansksje lage en litt større logo et annet sted elns...

 

men den blir nok mer "synlig" når det kommer LEDs bak den...selv om det blir en stund til...

 

noen andre innspill?

noen kule, originale ideer dere kunne tenke dere å se?

kom med de!

 

mvh Petter

Lenke til kommentar
nja...kan være jeg har tenkt å lage flere...kansksje lage en litt større logo et annet sted elns...

 

men den blir nok mer "synlig" når det kommer LEDs bak den...selv om det blir en stund til...

 

noen andre innspill?

noen kule, originale ideer dere kunne tenke dere å se?

kom med de!

 

mvh Petter

5101557[/snapback]

Blri det gjort noe med toppen? :hmm:

vifte eller vindu elns?

Lenke til kommentar

ja har tenkt på det...kunne vel kanskje tegnet noen skisser i morgen..hadde vært stilig å gjøre det..må bare ikke gjøre det sånn at det blir helt overfylt der oppe..

 

har kommet på en bra ide for hvordan jeg skal gjøre det foran med vifte modden...grunnen til at det ble så stort mellomrom var at jeg feilberegnet litt med tanke på hullet i fronten i forhold til der viften sitter på selve kabinettet.

 

egentlig passer viften ganske perfekt...hvis det er noen som ikke forstå så kan jeg sikkert forklare nærmere i morgen.

 

har tenkt/må lage en slags grill foran den viften i front og...alle som er på besøk stikker fingrene inn der...ikke bra (for viften :p)

 

har hatt litegranne casemod=off i det siste men nå er jeg begynt litt igjen...så kan være det blir noen updates :D

 

hvis det er noen som har noen ideer...kom med de!

 

mvh Petter

Lenke til kommentar

skal forklare litt nærmere det med den ideen:

 

jeg har kabinettet med et hull til vifte foran

 

fronten til kabinettet som også er hull i foran

 

viften

 

det jeg skal gjøre er å skjære ut et litt større hull der som viftehullet i selve kabinettet er. (rektangulært)

 

og så skal jeg erstatte hullet med en plexiplate som jeg deretter borer hull til viften slik at det passer perfekt mellom front på kabinett og viften.

 

forsto dere det?

 

synes dere ideen høres rimelig ut?

 

hvis ikke, kom med andre konstruktive forslag ;)

 

mvh Petter

Lenke til kommentar
skal forklare litt nærmere det med den ideen:

 

jeg har kabinettet med et hull til vifte foran

 

fronten til kabinettet som også er hull i foran

 

viften

 

det jeg skal gjøre er å skjære ut et litt større hull der som viftehullet i selve kabinettet er. (rektangulært)

 

og så skal jeg erstatte hullet med en plexiplate som jeg deretter borer hull til viften slik at det passer perfekt mellom front på kabinett og viften.

 

forsto dere det?

 

synes dere ideen høres rimelig ut?

 

hvis ikke, kom med andre konstruktive forslag ;)

 

mvh Petter

5107102[/snapback]

Var jo ikke vanskelig å forstå det der ;)

 

Ta en titt i worklogen min da, black pearl (signatur). har kaget 4 viftehull der i lexan :thumbup:

 

Edit: Hva med å skifte navnet på overskriften, heter ikke dette prosjektet Artic Ice nå?

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...