Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei

 

grunen til dette er at jeg hadde et vindu der før som jeg laget litt ubevisst; min første casemod :/

 

(TEIT vindu!)

 

se på dette bildet: DSCN0353.jpg

 

så skjønner du..

 

EDIT:den "utstikkende" greien sitter jeg og lurer på om jeg skal ta vekk..den passet ikke så bra som jeg kanskje hadde tenkt.

hmmm :hmm:

 

mvh Petter

Endret av chase
Lenke til kommentar
jo prøvde men det funket ikke...har startet en tråd i tilbakemeldinger og snakket med skrue...

får håpe jeg får fisket det snart...

 

mvh Petter

5108012[/snapback]

Jeg forandra navnet på min i går natt så jeg tror det burde gå å forandre din nå ;)

5108045[/snapback]

 

ja, jeg prøvde flere ganger....gå ut at internett og inn igjen...forskjellige navn; ingenting

funket..

 

 

mvh Petter

Lenke til kommentar

hei

 

ja, jeg skjønner ikke hva som har skjedd...funker på alle andre tråder og poster jeg har...men du får prøve å finne ut av skrue, er takknemlig hvis du gjør det..;)

 

eller så er det masse nnye ideer som surrer rundt oppe i hodet mitt nå så jeg må få tegnet litt skisser og tenke litt mer så skal jeg sikkert lufte de litt med dere..

 

 

EDIT: her er en skisse jeg tegnet for lenge siden. den er for fronten og noenlunde

hvordan jeg så for meg den...

DSCN0791.jpg

 

skal snart få fikset det med viften foran

 

her ser dere problemet:

DSCN0702.jpg

 

det som er er at viften og viftehullet ikke går rett i hverandre på en måte.

dvs at viften er festet feil i forhold til hullet.

 

som jeg sa før så skal jeg fikse dette med å skjære ut foran og skjære til en plexiplate, feste viften i den og forhåpentligvis løse problemet, ;)

 

Petter

Endret av chase
Lenke til kommentar
hei

 

ja jeg så det...hvor mye måtte du ut med for lexanen?

 

kjøpte du den hos en glassmester?

 

 

Petter

5125544[/snapback]

Det var avkapp som jeg fikk gratis :tease: , det er mye bedre å jobbe med lexan sånn bare for å si det. det tåler mer varme osv

 

BTW så fikk jeg sikkert over 1m2 med avkapp til sammen ;)

Lenke til kommentar

Flink til å tegne du! :)

Uansett er det ikke noe problem å få noe avkapp! Kan nok hende du må dra litt rundt.

Fikk "avkapp" på litt under en kvadratmeter her i by'n med kommentaren: Om du rekker det før jeg dør så kan du sikkert komme innom med en 10kroning, hvis ikke så kan jeg be Gabriel sende deg en beskjed! :)

 

Latteanfall fikk jeg av det utsagnet.. =S Han var vel 70-80 år..

Lenke til kommentar
Om du rekker det før jeg dør så kan du sikkert komme innom med en 10kroning, hvis ikke så kan jeg be Gabriel sende deg en beskjed! :)

5128175[/snapback]

 

HAHA! tidig!

 

I dag ringte jeg først til den nærmeste glassmesteren og spurte, men de sa at de pleide å bruke veldig små biter(?)

så der var det ingen hell.

 

jeg ringte til neste og spurte og så sa de at jeg skulle komme bort og snakke med en fyr som het bla bla.

jeg stakk bort og fikk en ganske stor plate med acryl glass, 5mm tror jeg:D

 

så da ble det plexi glass på meg ja ;)

 

linjalen her er 30cm

 

DSCN0793.jpg

 

Petter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...