Gå til innhold

12 timer igjen til R520/X1800!


daniel_984

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ville tro at dersom dagen 5/10 er da ATI skal slippe noe stort og de ønsker å gjøre det med brask og bram, så tar de det ikke morratrøtte over kaffen kl. 8 om morgenen, men heller når klokken akkurat passerer midnatt og inn i 5/10 :) Slik vi kjenner fra en del filmpremierer f.eks..... Håper jeg da...

Jo, men for dem er det jo kanskje ikke 10/05/05 enda...som sagt så er nedtellingen gjort med referanse i systemtiden på din PC.

 

Hmm, kanskje jeg er litt trøtt. Det ovenfor stemmer ikke helt. :)

Endret av cybirg
Lenke til kommentar

Høvelig kjedelig med en slik teller som kun er sann i en eneste tidssone (USA er jo 5-6 tidssoner tilogmed)...

 

Edit: Spurte noen på et annet forum:

    quote:

    Originally posted by: DRavisher

    Anyone know how much time remains? The timer stopped here in Norway about 30 mins ago. Is it only meaningful in one specific timezone or somethin? How long till the actual intendet countdown is finished?

 

 

 

Wow that's a good sign.

 

It's lifted at 9AM EDT, so in 5.5 hours or so. Enjoy a nice read on your lunch break.

 

Om han har rett er jo en annen sak da...

Endret av dravisher
Lenke til kommentar

I mellomtiden får vi nøye oss med

 

"20 years of innovation 20 years of innovation 20 years of innovation 20 years of innovation 20 years of innovation 20 years of innovation 20 years of innovation 20 years of innovation 20 years of innovation 20 years of innovation 20 years of innovation 20 years of innovation 20 years of innovation 20 years of innovation"

 

:roll:

Lenke til kommentar
Ville tro at dersom dagen 5/10 er da ATI skal slippe noe stort og de ønsker å gjøre det med brask og bram, så tar de det ikke morratrøtte over kaffen kl. 8 om morgenen, men heller når klokken akkurat passerer midnatt og inn i 5/10 :) Slik vi kjenner fra en del filmpremierer f.eks..... Håper jeg da...

Jo, men for dem er det jo kanskje ikke 10/05/05 enda...som sagt så er nedtellingen gjort med referanse i systemtiden på din PC.

 

Hmm, kanskje jeg er litt trøtt. Det ovenfor stemmer ikke helt. :)

Klokka på PC'en jeg sitter på nå gikk litt sakte, så jeg skrev dette før nedtellinga her var ferdig :) Men poenget mitt var at kl. 9 i dag er vel midnatt +/- for de et godt stykke vest for oss (nå er jeg dog ikke sikker på om hovedkvarteret til ATI ligger vest i Canada eller ikke) og dermed burde de ha lansert det da ettersom det ville vært naturlig å begynne lanseringsdagen med en gang.

 

Men nå som det viser seg at klokka på sida går mot klientens klokke ( :no: ), skjer det nok heller noe ved kontordagens start der borte...

 

Edit:

Det har sånn helt ubemerklig blitt utsat i 4 dager, eller?. 10 october?

Du ser litt feil :) På amerikansk (og trolig canadisk ser det ut til) skriver man måneden først. Det ser altså ut til at det står 10. mai der nå i den tidsfornuftige delen av verden (du leste sikkert bare "10") :)

Endret av Mad Wolf Magnux
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...