Gå til innhold

12 timer igjen til R520/X1800!


daniel_984

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmmm.. :hmm: Dette var LAME! De burde i hvertfall ha egen countdown for hver tidssone. Kan vel umulig være så vanskelig å fikse? Hvis det ikke har skjedd noe uforutsett da! Som f.eks. nye utsettelser..

Nvidia gjorde akkurat det samme når de lanserte 7800 GT, så det er vel ikke så mye å stikke rompa i været for. The power of 3, ringer det i noen bjeller?

Lenke til kommentar
Briefings

We have invited over 100 of Europe’s top press to our R520 Tech Day which takes place at the end of September.

Even with so many places, we cannot invite everyone.

The question remains - how do we brief the press who cannot make it on the day.

From the time that our Tech Day, we will be working with the regional press that we missed to ensure that as many technical journalists as possible have access to the relevant information.

Journalists who have seen and tested the final product themselves, can then be certain of the facts, should write EXACTLY what they feel.

 

Fra Ati huset - hva i hel... snakker han om her da, har ikke hørt en dritt jag :dontgetit: - detter er utrag fra de lange svaret på -første x1800xt benchmark-

Lenke til kommentar

Bare snappa opp noe:

 

... ATI Technologies itself recently confirmed that its next-generation graphics processors formerly known as R520, RV530 and RV515 were in mass production at TSMC. The company also reassured its investors and industry observers that TSMC was an “excellent manufacturing partner” who could deliver “yields and speeds”.

 

“TSMC has done an excellent job of delivering on yields and speeds. As ever, they’ve proven themselves an excellent manufacturing partner as we ramp up some of the most advanced technology consumers have ever seen,” said Rick Bergman, senior vice president of ATI’s PC Business Unit. ...

Ser ikke dette ut som de allerede har laget endel kort? Er det bare meg som tar dette som et tegn på at det kanskje blir nVidia-GTX-look-a-like lansering allikevel?

 

Edit: Svarte, glemmer hele tiden kilde

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Lagt til i prisguiden nå :D

:yes:

 

Sapphire Radeon X1800 XL 3695 kr på shg.no

Dersom det yter like bra som forhåndsreklamen.. så er det jo en "grei" pris.. :)

Jeg er mer spent på hva X1600 vil koste.. og ikke minst yte..

Blir det bra.. så ser jeg ikke bort fra at ett system må oppgraderes... igjen.. :D

Lenke til kommentar
Som sagt 15.00.

Klarte ikke helt å ta forrige innlegget ditt seriøst, ettersom du ikke oppga noen kilder til hvor du hadde funnet det ut...

 

På den andre handa fant jeg selv noen som tydelighvis bor på østsida i usa;

 

Blei posta ~13.50.

 

Men håpet i mitt stille sinn dette var BS...

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar
Må innrømme at jeg ikke har alt for mye tiltro til AIT, har ikke imponert meg det siste året, men for all del, koselig om de overrasker (positivt).

 

AtW

Hva mener du med dette? ATi har ikke imponert deg? De eier jo nVidia hver gang. Imponerer ikke nVidia deg heller da eller? Er det du krever da?

Følg med a, du quoter ham på noe han legger fram helt klart.

 

De har ikke akkurat "eid" som du kaller det, nVidia i år... Eller mener du da X1800 serien og XFire er lansert bare hos deg? :p At x850 er lansert i år, som egentlig bare er en oppussa og overbola x800, er ikke nyhet akkurat..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...