Gå til innhold

paladins som vil ha valor!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"The Might shoulders are sick too. When I get enough points I will bid on them. Sometime in the future paladins will be able to wear them and I will be the 1st to have them."

:roll:

Skrevet

Han må jo være en Komplett " newb " for å si det sånn. Eneste DMG (imba) skade paladin tar er når de Bruker SoC.

En Paladin uten mana = DØD

En warrior Out dps'r Paladiner så lett, så hvis han har 1.5k mana. 1.5k mana er 3 heals som ikke holder mot en warrior/mage/priest/warlock til og med Druid vil klare å ta en paladin med så lite mana.

Jaja kanskje en dag " når " han har Fult valor sett, så vil han se hvor hardt det suger til paladin. Med det settet tar han kanskje 2-3 % bedre Dmg en LF settet.

Bedre å ha 3k-3.5k Mana en å ha 1.5k mana. :p

Edit : leif

Skrevet
"The Might shoulders are sick too. When I get enough points I will bid on them. Sometime in the future paladins will be able to wear them and I will be the 1st to have them."

:roll:

Ja det der sier vel det meste om han. Hvorfor starter ikke han en warrior :S ? Hvis han vil ta så sykt med skade.

Edit: Dobbel post

Exploid møtte deg i Tyr's hand i stad. Tror kanskje du husker.

Bilde :

post-172-1128303920_thumb.jpg

Skrevet
Uff, finnes det noe verre enn Pallys som trur dem er warriors med heal? :nei:

Ja, warriors som tror de kan slå paladins 1vs1 :)

Har sett et par warriors som klarer det helt fint jeg..

Anyway, crit palas go home! :!: Priest DPS > Pala DPS

..selv om han neppe er seriøs. ;)

Skrevet

warriors med lightforge

jeg så en warrior med lightforge breastplate en gang! :scared:

Skrevet

warriors med lightforge

jeg så en warrior med lightforge breastplate en gang! :scared:

so?

kanskje han trengte int for våpen skill trening. Roguen min skal ha wildheart pga int (og awsome coolnes).

Skrevet (endret)

Exploid, du som er horde. Kan du forklare meg hvorfor det er så jævlig mange horde folk som bruker Lightforge Shoulders?

Altså, det er greit at palas ikke har den råeste dps'en i spille, men tror ikke du skal undervurdere den heller.

I PVP trenger egentlig ikke pala mer enn 2500 mana. Så lenge han bruker Blessing of Wisdom vil han regene mana'en sin fort nok til å alltid ha mana til en heal på lur.

Max crit jeg har hatt på paladin min er 1200+ på vanlig damage etterfulgt av 1500+ damage på Seal of Command. Dette var riktignok ikke med det feteste våpenet du finner, så jeg regner med å komme på andre siden av 3000 damage med litt bedre gear og bedre våpen.

Denne critten var var med Lightforge settet og Iced Barbed Spear.

Men som sagt, litt bedre gear, gjerne med mye strength, et våpen som f.eks Draconic Avenger, Draconic Maul eller Herald of Woe så vil jeg nok komme på den rikgtige siden av 3000 damage.

Men jeg ville aldri samlet Valor for specs sin skyld. Måtte i såfall vært for looks når ingen andre trenger det.

Jeg også har opplevet Warriors som har rullet på og vunnet Lighforge deler. Chest og legs blandt annet.

Og helt til slutt, 'learn your class n00b'. :p

Endret av Cappo
Skrevet (endret)

Ha, hadde vært artig å sett hva paladiner ville gjort hvis warriorer hadde begynt å ninja pally ting.

Endret av Sigga
Skrevet
Exploid, du som er horde. Kan du forklare meg hvorfor det er så jævlig mange horde folk som bruker Lightforge Shoulders?

Fordi de dropper av the beast HELE tide. :thumbdown:

Skrevet
Ha, hadde vært artig å sett hva paladiner ville gjort hvis warriorer hadde begynt å ninja pally ting.

whina til blizzard sånn at warrior ble enda mer nerfed...

Enda mer nerfa? Warriors ble nerfa kraftig en gang, også buffa som bare det de siste patchene, til å nå være en av de kraftigste klassene i spillet.

Skrevet

Warrior var så dårlig i en periode, det var ingen vits i å spille klassen. Dette var rundt EU-beta. Paladin var skikkelig imba, men de fiksa/endra seal of the crusader, og vips, pala ble nerfa.

Valor er ikke bound til noen som helst klasse, så en pala kan gjerne bruke det. Dog warriors bør få sin del av kaka først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...