Gå til innhold

Netshop Blåmandag - tilbud hver time!

Anbefalte innlegg

Skrevet
De sparer forhåpnetlig vis de gode tilbudene til serveren er stabil igjen. nesten alle har jo vært på tilbud før i dag...

Ja det håper jeg også. Til nå har det meste av tilbudene vært på "luksusvarer" og ikke på varer den vanlige mannen i gata ønsker å kjøpe!

*hint* AMD 64 CPU, 6600GT PCIe, S939 hovedkort og superbillig HDD*hint*

Videoannonse
Annonse
Skrevet
De sparer forhåpnetlig vis de gode tilbudene til serveren er stabil igjen. nesten alle har jo vært på tilbud før i dag...

Jeg har venta i hele dag på en skikkelig skjerm på tilbud :(

me want that gaming monitor ;)

Skrevet
Fra ni og utover forventer vi skikkelige tilbud NETSHOP.no ;)

Jeg vil ha

1. Skikkelig hjemmekino anlegg

2. Billig HD-TV

Ikke så gal HD-TV den Hyundai'en da, komplett tømte lageret sitt for dem med ukens tilbud til 7995,- TV'en er grei den, men prisen er jo helt Netshop. :D

Skrevet (endret)

Noen som finner produkt 4 på skattejakten? Har sett gjennom samtlige 8ms LCD-skjermer, men ikke sett snurten av noen Gold-logo :\

Endret av Loomy
Skrevet
I prisguiden står det det logitech tastaturet koster 173, og det må selges sammen med pc? Go figure.

De har merket det som bulk og ikke OEM, hva er problemet?

Skrevet

Nei da ble det ikke nytt tastatur/mus, ser de har noen men det er ikke det jeg ønsket meg, jeg hadde tenkt på noe med god kvalitet, men men bedre lykke neste gang,det ble iallefall ingen handel på meg denne gangen ;)

Skrevet

Beste hadde været en 300-400gig disk med samme gigpris som de billigste 250gig diskene. pata.....sata......spiller ingen røll....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...