Gå til innhold

Netshop Blåmandag - tilbud hver time!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sannsynligvis en lcd skjerm

 

Er det noen her som vet hva som skjer når man bestiller flere tilg og betaler med visa... Kan de slås sammen til en ordre i morgen? Endret datoen til mandag neste uke jeg:P men betaler jo frakt for alle bestillingene.. får jeg tilbake penger da?

Lenke til kommentar
sannsynligvis en lcd skjerm

 

Er det noen her som vet hva som skjer når man bestiller flere tilg og betaler med visa... Kan de slås sammen til en ordre i morgen? Endret datoen til mandag neste uke jeg:P men betaler jo frakt for alle bestillingene.. får jeg tilbake penger da?

For guds skyld ikke betal med VISA, velg kontant. Hvis du velger VISA så er betalingen allerede godkjent og reservert hos VISA :S

Lenke til kommentar
sannsynligvis en lcd skjerm

 

Er det noen her som vet hva som skjer når man bestiller flere tilg og betaler med visa... Kan de slås sammen til en ordre i morgen? Endret datoen til mandag neste uke jeg:P men betaler jo frakt for alle bestillingene.. får jeg tilbake penger da?

for all del, ikke betal med visa! gjorde jeg på den første orderen. går ikke å slå den sammen med andre da. du må velge kontant!

Lenke til kommentar

CRASH............Netshop har tagit sig vatten överhuvudet,de skulle lagt över denna kampanjen på en extra server.

 

Är de smarta så räddar de ansikten genom att posta timmes-erbjudanden här.

Endret av GS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...