Gå til innhold

Netshop Blåmandag - tilbud hver time!


Anbefalte innlegg

Det er oppe igjen nå. Syns netshop kunne lagt ut surroundreceiver igjen. Men må vel vente til neste gang siden det er 3 timers nå.

De hadde en 7-kanalers receiver ute tidligere?

Jau. Men da hadde jeg ikke mulighet til å bestille. Får se an om jeg velger å kjøpe noe nå. En psp, ekstern hd eller noe. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Surre Sprett Skrevet: 03/10/2005 : 20:10 

 

Noen som har erfaringer med den 320GB disken fra WD?

 

Synes egentlig prisen kunne vært justert ennå litt mer ned, men må si at den frister.. 

 

Har ATA utgaven, og den er veldig bra :) Lite støy, lite varme og ingen problemer ellers.. :) kjører den + 4stk Samsung disker, å hører heller lite :)

Lenke til kommentar
Snakk om uflaks her har jeg ventet på et tastatur fra øverste hylle og så kom dette:

 

Men det har MX 900 musen og den liker jeg ikke, menst den med MX 1000 ikke kom :-(

Ja Ja min uflaks slår til igjen  :)

Hehe, og jeg fikk skjermen jeg ville ha på supertilbud ;)

Det er noen som har det, ja! :ermm:

 

  Kjipt prisavslag på z-5500 sad.gif

Det er ikke alt de tjener gull og grønne skoger på, forventer vel ikke akkurat at de skal selge med tap heller.

Endret av Nazgul
Lenke til kommentar
Snakk om uflaks her har jeg ventet på et tastatur fra øverste hylle og så kom dette:

 

*bilde*

 

Men det har MX 900 musen og den liker jeg ikke, menst den med MX 1000 ikke kom :-(

Ja Ja min uflaks slår til igjen  :)

Skal vi møtes i baren, drukne våre sorger? (trodde forsåvidt det der var et ganske atraktivt keyboard?)

Forresten så klarte netshop å få 7800 SLI til å funke med SLI-DR :w00t:

Joda det er meget bra,men jeg liker ikke musen (MX900) da må jeg jo kjøpe en ny utenom og vinninga går opp i spinninga.

 

 

 

Forresten så klarte netshop å få 7800 SLI til å funke med SLI-DR :w00t:

 

Ja men med en annen serie enn den jeg fikk, jeg har fått et D kort av den serien og det funker utmerket, så det viser vel at min teori var rett,nemmelig feil i en serie kort. Men det var off topicen :)

Lenke til kommentar
Har lenge vurdert å kjøpe bærbar PC, og hadde sånn nesten bestemt meg for en Acer Travelmate, men åssen er ferrarien i forhold? Er det vits å dra nytte av dette tilbudet bare fordi man sparer en tusing?

en venn av meg har ferrarien, den er en rå gaming lappis, men blir litt varm... kan ikke sammenligne med travelmate men jeg ønsker meg en ferrari

Lenke til kommentar

Hva med det headsettet da? Koss SB45 hodetelefon.

 

Er det bra?

Vet ikke, men jeg har ihvertfall bestilt det. KOSS har vel som regel ganske gode produkter, og alle har, etter det jeg vet, livstidsgaranti.

 

Hvordan funker dette, egentlig? dersom jeg finner noe på ett klokkeslett og bestiller det, og gjør det samme noen timer senere, vil de to ordrene da bli slått sammen, eller må jeg betale frakte to ganger?

Det er besvart ganske tidlig i tråden. Kort sagt så legger du inn en enkelt ordre (kontant betaling), og setter sendedato til i morgen eller onsdag. For alle ting du så bestemmer deg for å kjøpe, ringer du inn til netshop og oppgir prod.nr. på det du vil ha, og ordre nr. som du opprettet med første produktet. Da vil de legge til produktet på den ordren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...