StarGazer Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Har vært der og testet litt, specca selvfølgelig balance, 33 poeng der, med moonkin og alt. Og er veldig skuffet. Testa tilogmed mot grønne mobs, men gjorde ikke særlig med damage, og nesten ikke noe crits. Så dra jeg forbi IF, og ble dratt med i en duell mot en annen druid der, som var specca full balance og. Og det er latterlig hvor dårlig balance er. Selv om jeg og var specca full balance, hadde jeg ingen problem med å ta andre druider bare ved å slå med staven min. Trengte en heal eller to og da, men etter en kamp hadde jeg vel 80% mana igjen, mens de jeg sloss mot gikk tom! Har ikke fått testet feral ennå, skal gi en rapport når jeg får gjort det. Konklusjon: Det er ingen grunn til å specce balance for hverken pve eller pvp. De poengene du innvesterer i det, gir rett og slett ikke nok dmg. Skulle du gå for balance, hold deg langt unna moonkin formen. Denne ser ut som en full bjørne\ugle\elg\klovne dyr, og du gimper deg skikkelig når du er i den. Ser ut som denne patchen bare har gjort druids til enda bedre healbots.
StorPeder Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Har også testa druiden i Balance. Fikk en runde i AB tilogmed. Ehhh.... jo.... Jeg satte opp 33/0/resten ... Jeg gjorde mer damage i bearform enda jeg ikke hadde ett eneste poeng i det treet! Altså Moonkin er _totalt_ meningsløst! Critter lite, lav damage og du er jo helt hjelpesløs hvis de kommer innpå deg! Prøvde også 0/31/20. Det funka forholdsvis bra, men det er jo absolutt å foretrekke 0/30/21, så man får NS! Konklusjonen min ble at jeg sannsynligvis fortsetter med 9/11/31. Håper bare alle hordene skal løpe rundt i den latterlig stygge ugledrakta si. Da blir det walkover i BG ... - Meget skuffet -
Potetdamen Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 (endret) vær glad at du fikk noe i det hele tatt edit:leif jacobsen Endret 30. september 2005 av geedoo
StorPeder Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 vær glad at du fikk noe i det hele tatt edit:leif jacobsen zip
pretensiøselns Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Balance er nå det svakeste treet IMO. Feral derimot er perfekt
FJERNET111 Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Prøvde 47 balance på testserveren og er relativt fornøyd, selv om Moonkin Form er ganske ubrukelig atm. 1200 starfire crits, 600 wrath crits, 600 moonfire crits (skjedde ofte pga høy critchance) og thorns med 31 dmg i stedet for 18. Nature's Grace er også nyttig (0.5 sek kortere casting på neste spell hver gang en spell critter). Så man gjør ganske mye mer damage, men vet ikke helt om det er verdt det enda (kanskje hvis de setter på 35% mer dmg/lavere mana cost/e.l. på moonkin)
arlion Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Har ikke testa så mye på test realmen ennå men jeg har forstådt det slik at cooldownen på tranquility blir redusert med 5 min. hvordan på virkker dette full cenarion sett bonusen som har den samme effekten?
pretensiøselns Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Har ikke testa så mye på test realmen ennå men jeg har forstådt det slik at cooldownen på tranquility blir redusert med 5 min. hvordan på virkker dette full cenarion sett bonusen som har den samme effekten? Den blir fremdeles redusert med 50% altså 2,5 min med begge.
FJERNET111 Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Cenarion vil nok få en ny 8-piece bonus i 1.8 ellers hadde jo folk med full cenarion kunne kjørt tranquillity hele tiden. edit: Står da strengt tatt at den blir redusert med 5 min Endret 1. oktober 2005 av SBS
Hoel Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Er kanskje ikke så veldig rart at du synes balance er dårlig, du har vel bare wildheart gear på testserveren ? Wildheart er vel ikke akkurat lagd for en balance specced druid Bare en tanke.
StarGazer Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Skrevet 2. oktober 2005 Er kanskje ikke så veldig rart at du synes balance er dårlig, du har vel bare wildheart gear på testserveren ? Wildheart er vel ikke akkurat lagd for en balance specced druid Bare en tanke. Finnes bedre gear en wildheart ja, men at balance suger har ikke noe med gear og gjøre. Det har rett og slett ikke blitt buffa nok til at det er verdt å bruke. Feral derimot har fått en fin buff, og er mye bedre enn det var. Selv om catform fremdeles mangler litt småting imo.
Lacim Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Nå skal det sies at gearet på Test Realm ikke er noe å skryte av. Wildheart kan ikke kalles endgame, ringene/staven/necken suger. Balance med bra gear blir festlig, ingen tvil om det. Stack opp med +crit. Eksempelvis er Ironbark Staff helt imba til Balance. En av våre 2 druids som har blitt exalted, har kjøpt den, legger klar planene til 1.8 . Blir jo lett exalted. Tok litt under 2 uker for mitt vedkommende. Paster stats på staven: Ironbark Staff Binds when picked up Two-Hand Staff 100 Armor 136 - 242 Damage Speed 3.40 (55.6 damage per second) +10 Intellect +19 Stamina Requires Level 60 Requires The League of Arathor - Exalted Passive: Improves your chance to get a critical strike with spells by 2%. Passive: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 41 Edit: Ja, catform mangler vanish, stuns, evasion, +critchance på ravage og den backstabliknende greia, noe Cold Blood-liknende, og man burde egentlig ha kunnet heala seg i catform, ikke sant? Skulle nesten bare mangle Dragonslayer Signet, Ring of Entrophy, slike items og decent +spelldamage, skal si deg balance blir kickass. Endret 2. oktober 2005 av Pinnella
Instict Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 feral speccen til druid er vertfall blitt mye bedre.
.V. Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Til dere som faktisk kommer inn på testserveren: Kan du bruke items i moonkin? Går utifra at du ikke kan det, noe som vil være litt synd... Gief Talisman of Ephemeral Power!
FJERNET111 Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Til dere som faktisk kommer inn på testserveren: Kan du bruke items i moonkin? Går utifra at du ikke kan det, noe som vil være litt synd... Gief Talisman of Ephemeral Power! Man kan gjøre akkurat like lite som i alle de andre formene, altså ingen items.
pretensiøselns Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Til dere som faktisk kommer inn på testserveren: Kan du bruke items i moonkin? Går utifra at du ikke kan det, noe som vil være litt synd... Gief Talisman of Ephemeral Power! Man kan gjøre akkurat like lite som i alle de andre formene, altså ingen items. Dette blir dog endret på i neste 1.8 build. Link! Endret 2. oktober 2005 av eMPea
FJERNET111 Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Dette blir dog endret på i neste 1.8 build. Link! Dette var jo gode nyheter, da blir jo moonkin litt mer brukandes, selv om jeg hadde håpet på lavere manacost på spells eller lignende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå