Gå til innhold

The LightBox Project updates comming soon :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klikka_bZerk : Okay, da var jeg litt for sent ute, fint at du retter på meg :)

 

king_of_kong: ja, jobber du eller kommer til å jobbe mye med plexi og kanskje har en liten forkjærlighet til plexi så er det absolutt å anbefale. Jeg selv kommer til å invenstere i masse fint plexi verktøy i fremtiden, dette prosjektet har gitt meg masse nye og artige ideer til nye prosjekter og masse fin plexi, så da er det godt og ha noe å velge i.

 

 

kazzkizz: å legge ut bilder av ei baufil eller to ser jeg som borkastet plass, alle som driver med casemod vet hvordan ei baufil ser ut, hvis det alikevel er noen som lurer på hvordan ei baufil ser ut så kan dere se det her Baufil

 

og det samme gjelder stikk saga Stikksag

 

Ellers er det som sagt filer og ymse pusse rondeller jeg bruker.

 

forøvrigt:

 

Planen framover er å kjøpe inn noe mere verktøy til samlingen, bland annet en bånd sag og ei kontur sag, har også vært å tittet på en billig utgave av en cnc-ruter, har snakka med en på jobben og det er snakk om at de skal bytte ut den de har der, får jeg kjøpt den på et vis så kan det hende jeg bytter yrke ;)

Lenke til kommentar

Hei.

 

 

king_of_kong/DJ Ovin : takkar for komplimentet dere, hyggeligt at dere liker det, var litt spent på det se hehe

 

 

chase: takker også deg for det flotte komplimentet :)

 

Ang. boksene.

De jeg har brukt igjennom hele moden er såkalte ABS prosjekt bokser for elektronikk.

De kan kjøpes på Elfa. ABS Bokser

Endret av DJ-Sonic
Lenke til kommentar

Hei.

 

 

Zevs_ : det var da fælt og da :) men takker for det kjempe fine komplimentet :thumbup:

 

Glisevask : ja det eneste jeg kom på i farta hehe, takk for komplimentet :)

 

 

Mr_Razer : takk :) mere vil komme, det er nå det skjer ting, nå skal vi få hele greia i sammen, kan jo bli spennende det :)

Lenke til kommentar
Hvor mye koster forniklingen? Hvor fikk du gjort det?

5439569[/snapback]

5439671[/snapback]

 

 

oj oj, sorry for at jeg overså den Zevs_ . Boksen måtte igjenn til sverige og kostet meg 400,- ferdig med frakt fram og tilbake. du finner stedet her Fornikkling

 

Røret sendte jeg til Gundersen Galvano i sarpsborg, kostet meg 0 kr :)

Lenke til kommentar
*Bøye seg i støvet, men ikke få huet ned i kjelleren, dumme gulv*

------------------

Bare en ting som er kjipt, prosjektet går mot slutten virker det som :(

5439780[/snapback]

 

 

Takk for komplimentet :)

 

Ja men det er jo nå morroa begynner :) . En liten trøst er jo at neste prosjektet vil ikke bli noe dårligere, tvert i mot men enda bedre :cool: planene er i gang alt :)

Lenke til kommentar

Jeg må spørre deg om hvor du får penga fra? =S Og hvor gammel er du? Det virker jo som om du har endeløst med penger.. :p

Det er ikke for å kritisere, men bare nevner det at du har en stor fordel av at du en god del penger, men presisjonen din og øye for detalj er helt over hva jeg har! :yes:

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
*Bøye seg i støvet, men ikke få huet ned i kjelleren, dumme gulv*

------------------

Bare en ting som er kjipt, prosjektet går mot slutten virker det som :(

5439780[/snapback]

 

 

Takk for komplimentet :)

 

Ja men det er jo nå morroa begynner :) . En liten trøst er jo at neste prosjektet vil ikke bli noe dårligere, tvert i mot men enda bedre :cool: planene er i gang alt :)

5439822[/snapback]

Og DET har jeg fått tatt en tyvtitt på, og DET gleder jeg meg sinnsykt til!! Det BURDE dere og :D ( :p ) Seriøst!

 

Btw, skulle du ha flere sånne katoder, eller var det bare den ene?

 

Og når kan vi se oss etter en ny update her? :)

 

Øyvind

Lenke til kommentar
Jeg må spørre deg om hvor du får penga fra? =S Og hvor gammel er du? Det virker jo som om du har endeløst med penger.. :p

5439846[/snapback]

 

 

har alder noe å si ;)

 

penger ? ja akk ! den som hadde hatt et hav av dem du, nei jeg har ikke flust av dem.

jeg jobber mye overtid og alt og da mener jeg alt går til prosjektene mine, jeg lever meg inn i dem, jeg unner meg ikke en gang en kino tur, når jeg begynner på et prosjekt så går hele min fulle oppmerksomhet til det, intet annet, jeg jobber, caser og jobber, ja litt tv og da men svært lite, jeg elsker case modding og alle mine prosjekter fortjener min oppmerksomhet, hvis ikke jeg klarer å levere et full verdigt prosjekt så kaster jeg det og starter på nytt, that`s it ! 88% av min fritid går til prosjektet og generel data. og la oss ikke glemme forumet :)

 

var det et godt nok svar :)

 

Edit : alt handler om prioriteringer, der du velger kino, der velger jeg casing ;)

Endret av DJ-Sonic
Lenke til kommentar
*Bøye seg i støvet, men ikke få huet ned i kjelleren, dumme gulv*

------------------

Bare en ting som er kjipt, prosjektet går mot slutten virker det som :(

5439780[/snapback]

 

 

Takk for komplimentet :)

 

Ja men det er jo nå morroa begynner :) . En liten trøst er jo at neste prosjektet vil ikke bli noe dårligere, tvert i mot men enda bedre :cool: planene er i gang alt :)

5439822[/snapback]

Og DET har jeg fått tatt en tyvtitt på, og DET gleder jeg meg sinnsykt til!! Det BURDE dere og :D ( :p ) Seriøst!

 

Btw, skulle du ha flere sånne katoder, eller var det bare den ene?

 

Og når kan vi se oss etter en ny update her? :)

 

Øyvind

5439848[/snapback]

 

 

Ingen flere katoder men noe annet rart :)

 

update ? tja,det burde vel bli en så ganske så snart, ettersom jeg har fått biletter til TG så må jeg jo bli ferdig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...