Gå til innhold

The LightBox Project updates comming soon :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Men når sant skal sies, så var jeg faktisk betenkt med at du skulle bruke orac4 som navn. synes liksom ikke at det blir helt riktig, menmen, dette er jo bare min mening.

Lenke til kommentar

hey folkens :)

 

Göncz: takk for supporten og komplimentet :) ja du kan si det slik hadde jeg hvist det jeg vet i dag så hadde jeg aldri brukt det navnet i det hele tatt, ikke en gang turt å tenke tanken, men fikk roet dem litt så da skal det meste vere ok tror jeg. nå ser jeg bare fram til å bli ferdig med prosjektet slik at jeg kan få begynt på det andre prosjektet mitt og da blir det andre boller :) Men fortvil ikke, jeg skal fortsette å gjøre like god jobb på resten av prosjeket også.

 

 

 

DJ Ovin: ja heldigvis for det, he he, vi får se om jeg tørs å legge ut en fullstendig worklog der når det er ferdigt. men vet ikke om det er noe vits, men vi får se.

 

jeg svikter ikke overklokking.no forumet så mitt neste prosjekt kommer også til å være her og ikke på bit-tech ;)

Endret av DJ-Sonic
Lenke til kommentar
jeg svikter ikke overklokking.no forumet så mitt neste prosjekt kommer også til å være her  og ikke på bit-tech  ;)

5198982[/snapback]

Høres bra ut.

 

Heia Norge! :w00t:

 

Vi kan jo gi dem linken til artikelen på overklikking.no da :tease:

5199001[/snapback]

Er ikke noe vitsi, de skjønner ikke hva vi skriver alikevel lol

Lenke til kommentar
jeg svikter ikke overklokking.no forumet så mitt neste prosjekt kommer også til å være her  og ikke på bit-tech  ;)

5198982[/snapback]

Høres bra ut.

 

Heia Norge! :w00t:

 

Vi kan jo gi dem linken til artikelen på overklikking.no da :tease:

5199001[/snapback]

Er ikke noe vitsi, de skjønner ikke hva vi skriver alikevel lol

5199017[/snapback]

Tenkte mest på bildene da :yes:

Lenke til kommentar

Heisann.

 

Ja det har vært stille her en stund nå og det har sefølgeligt sine grunner til det. har jobbet en del og fått gjort svært lite på del 3, noe jeg synest er litt tråki. Mitt mål er å bli ferdig med hele prosjektet før jul.

Jeg har et mål å få opp en update denne uken. pluss en update, test av vann systemet. det er kanskje på tide å få satt dette i gang ettersom jeg skal la dette gå en stund. Jeg skal gå i gang med å få målt opp slange lengder og slikt enten i dag eller i morgen. Del 3 blir begynt på igjenn i dag.

 

Planene framover nå , er å få ferdigt dette til jul eller før jul.

I Januar en gang begynner jeg på prosjekt 2, der har jeg nå samlet inn noen små deler alt. pluss at jeg nesten har gjort ferdig en sketchup tegning over dette prosjektet.

Så vi får se, ting er i drift selv om det kan virke litt stille :)

Lenke til kommentar
Gratulerer med en rå casemod gleder meg til å se den ferdig!

 

Og de bit-tech folkene kan ta seg en bolle de vet ikke hva de snakker om ;)

5248192[/snapback]

 

Tusen takk for komplimentet, det er hyggeligt å høre at folk setter pris på det jeg gjør og at folket følger med på detta.

 

bit-tech folk: Tja det var det da hehe

Lenke til kommentar
Fett prosjekt dette her.. ;)

 

noe fremgang i det siste?

 

*følger med*

 

Petter

5276537[/snapback]

 

Takk chase :)

 

 

ja skulle vært to updates oppe i helgen som var men det kom noe i veien for dette, fant ut at jeg hadde glemt et par deler som er nødvendigt for denne delen av modden og ergo så blei det en liten forsinkelse.

 

Grunnen til at det har gått lit treigt er rett og slett en del jobbing og slikt, jobber tre skift og det tar på litt kan man si. Det vil forøvrig komme updates til freddags kveld, har et mål på å klare dette på torsdag så da blir det vel bra tenker jeg.

 

Har et hoved mål om å bli ferdig med hele prosjektet til jul :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...