Gå til innhold

Post dine DOD:Source-bilder her


Anbefalte innlegg

Her føler jeg HDR gir en litt for drastisk effekt. Hvem slo på flomlyset ?

Det er slik øynene våre faktisk fungerer. Pupillene justerer seg og etterhvert så blir det slik som bilde nr. 2 du postet.

Sant, pupiller justere seg osv, men føler det tar litt av noen plasser. Men Valve vil vel gjerne vise frem teknologien sin. Ikke det at jeg er på noen måte misfornøyd med HDR, det gir en veldig fin morgenstemmning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk :) Testet nå. lå på mellom 68-138 fps, med alt på absolutt maks. Er vel bra det?

Slette sikk everst men så har du rå HW da. :) Blir nok nye komponenter i utgangen av Oktober regner jeg med. Kan ikke spillet med en gjennomsnittlig FPS mellom 29-50 (på sitt beste 80 fps, men skjer så og si aldri).

Lenke til kommentar
Ok, sorry, bare ett spørsmål til...Hvis jeg kjøper Source gjennom Steam, er det sånn at de sender det til meg, eller bare får jeg key i mail ellernoe?

Hva er "Source"?

 

Om du mener DOD: Source, så får du en nøkkel tilsendt via mail etter at du har betalt.

 

Men vær så snill å poste bilder nå da folkens. Beklager for at jeg ikke har postet bilde, da jeg ikke har DOD:S enda. Får håpe en moderator kommer og fjerner alle trådene som ikke har bilder. :)

Lenke til kommentar
Og når noen uheldige Amerikanere ramler forbi skjer dette :love:

Ville ikke logge der Mala, visst jeg var amerikansk sniper. da hadde jeg logge på det første vinduget fra venstre å plastert en kule rett i den stakkars nazipannen di :p

Tro meg, har erfart det nok an gang :cool: Men denne gangen pwnda eg så mange snipere at du vill nok ikkje plassert deg i de rutene for lenge :whistle:

Lenke til kommentar
Og når noen uheldige Amerikanere ramler forbi skjer dette :love:

Ville ikke logge der Mala, visst jeg var amerikansk sniper. da hadde jeg logge på det første vinduget fra venstre å plastert en kule rett i den stakkars nazipannen di :p

Tro meg, har erfart det nok an gang :cool: Men denne gangen pwnda eg så mange snipere at du vill nok ikkje plassert deg i de rutene for lenge :whistle:

jasså :) gi meg serverene du spiller på så får vi se :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...