Gå til innhold

Post dine DOD:Source-bilder her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[iC,27/09/2005 : 19:29] Hmm, er det bare jeg som ikke synes DOD:S grafikken er så veldig bra? Ser på en MP40 her, den ser jo mer åtte-kantet ut enn de i CoD1 jo!

Bildene lyver veldig. HRD gjør spillet til en fantastisk opplevelse.

Joda, men HDR KREVER noe helt inniheia!

Mitt X800XT kort har problemer med HRD på BrothersInArms 2 demoen.. Får sånn 20fps, uten HDR så får jeg rundt 45 ellernoe..

 

Hvorfor krever HDR så mye Egentlig?

Lenke til kommentar
Joda, men HDR KREVER noe helt inniheia!

Mitt X800XT kort har problemer med HRD på BrothersInArms 2 demoen.. Får sånn 20fps, uten HDR så får jeg rundt 45 ellernoe..

 

Hvorfor krever HDR så mye Egentlig?

Personlig så kjører jeg DoD Source på 1280x1024 på mitt gamle Radeon 9800 Pro kort. Har en AMD 2800+. Går helt glatt.

 

Hvorfor det krever så mye er jeg ikke sikker på

Lenke til kommentar
Hvor har gutta fått tak i Source da? Pris o.l.?

steam

ca 120nok :)

Fin pris da! Sikkert verdt pengene!

*kjøpe*

Det er verdt pengene vil eg si, klart det er en de bugs og mangler ved spillet slik det der no. Men det blir fiksa på fremover, bla. kommer jo britene inn en gang så mye å se fram til :thumbup:

Lenke til kommentar
Joda, men HDR KREVER noe helt inniheia!

Mitt X800XT kort har problemer med HRD på BrothersInArms 2 demoen.. Får sånn 20fps, uten HDR så får jeg rundt 45 ellernoe..

 

Hvorfor krever HDR så mye Egentlig?

Personlig så kjører jeg DoD Source på 1280x1024 på mitt gamle Radeon 9800 Pro kort. Har en AMD 2800+. Går helt glatt.

 

Hvorfor det krever så mye er jeg ikke sikker på

Source sin HDR krever nesten ingenting, får ca samme fps med eller uten HDR. Anzio mapet sliter ekstra med HDR, men tror det er mer problem med mappet enn HDR.

Lenke til kommentar
Hva er HDR? Noe de nyeste nvidia kortene støtter (7800 serien eller)?

HDR = High dynamic range.

Få spill som har implementert det enda, fordi det som regel tar masse fps.

Alle "nye" kort støtte det, vett ikkje om GF4 støtte det, men alt nyere. Kansje ikke GF5, men de var jo noe søppel uansett.. :p

edit: se de første bildene jeg la ut, de som ser overeksponerte ut. det er HDR, mer eller mindre.

Endret av w00tson
Lenke til kommentar
Er dette bare fra ett map eller er omgivelsene veldig like? Hvor i verden skal dette være fra?

Mappene er fra forskjellige slag under WW2...

Omgivelsene ser kanskje litt like ut på screenshots, men er det egentlig ikke...

Merkelig hvordan europeisk byer under ww2 kan se like ut ;)

(dod er vestfronten i 44, bare bykrig)

Endret av w00tson
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...