Gå til innhold

tom waits for alice har trukket seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jarmo skulle jo være en god kandidat, stort set omgjeelig, har vel ikke sedd han komme med noen negative innlegg.

Jarmo du er helten min for mange av dine flotte tråder, blant annet Øivind Dahles Sykkeltur :love: , den tar jeg frem når jeg er sur.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Håper nå ihverfall en med like stor vilje og en med like stor personlighet tar over for Geir!

Vi kommer til å aktivt søke etter moderatorer om en stund, så da får vi se hva som skjer. Mer info kommer når det er klart.

Skrevet (endret)

Venter ikke tom på alice lenger? :cry:

Stengte min egen post jeg rapporterte selv en gang fordi jeg var usikker og... *Mimre*

Men tom venter vel videre på alice som bruker regner jeg med?

Endret av -Teddy-
Skrevet
Vi kommer til å aktivt søke etter moderatorer om en stund,

Oh myes!

*Gjemme seg for store skumle nye moderatorer*

Forståelig at han trekker seg, forumet her er skummelt avhengighetsskapende, blir nok ikke bedre av å få lov å banne alle som fortjener det heller. :wee:

Koselig så lenge Geir var mod da. :)

Skrevet

Takk for alt, Geir. Du var by far den mest rettferdige moderatoren, og uten tvil moderatoren som var nærmest bakken. Jeg håper de finner en verdig erstatning for deg, da det er maks to brukbare moderatorer her for øyeblikket imo.

Skrevet
Takk for alt, Geir. Du var by far den mest rettferdige moderatoren, og uten tvil moderatoren som var nærmest bakken. Jeg håper de finner en verdig erstatning for deg, da det er maks to brukbare moderatorer her for øyeblikket imo.

Han er jo ikke dau da.

Alltids kjipt med nedprioriteringer av forumet.. :)

Skrevet

Triste nyheter. Har bare vært her et drøyt år, men TWFA har i mine øyne utmerket seg som en av de, for ikke å si, den beste moderatoren totalt sett.

Lykke til videre, Geir! :)

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Dette er synd. Blir vel mer jobb på oss andre nå, når ikke Geir er ute på vift lenger... Han var en utrolig dyktig moderator som det var umulig å bli sur på. Et kunststykke, egentlig.

Skrevet

Btw, ikke bare var han den beste moderatoren folkens, men han er jo per dags dato den beste brukeren her også vil jeg påstå, han utmerket seg jo også helt spessielt før han fikk moderatorstatus. Og vil derfor tippe at han er en virkerlig likendes, høflig og seriøs person i virkerligheten og ;) .

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Btw, ikke bare var han den beste moderatoren folkens, men han er jo per dags dato den beste brukeren her også vil jeg påstå, han utmerket seg jo også helt spessielt før han fikk moderatorstatus. Og vil derfor tippe at han er en virkerlig likendes, høflig og seriøs person i virkerligheten og ;) .

Glemmer du ikke Simen1 nå...?

Skrevet

Som jeg har nemt tidligere Geir, triste greier at du nå ikke har tid lenger. Synes dessuten at psilocybe uttrykte det hele ganske bra ;)

Vi får bare håpe du kommer sterkt tilbake ved en senere anledning :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...