Spirre Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 har ikke slått deg at det kanksje ble mer trafikk på linja?
Gunfreak Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 vel serious sam er jo et skytespill bygd for pur moro da, og da mest med tanke på party med venner. enten liker du det eller ikke. man kan ikke ta dette spillet seriøst, ironisk nok.... jeg digget sam 1, men denne likte jeg ikke i det hele tatt. feil setting, feil våpen, feil graffikk feil alt
Civilix Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Noen av dere som har X800 eller bedre (ati) kort? Hadde vært intressant og se på noen ingame screenshots med 3dc slått på, såvidt jeg vet er ss2 første spill som støtter det.
Toa Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Høres spennende ut. Jeg har X800XT kort i min maskin. Må teste demo når jeg kommer hjem.
Acrid Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Laster ned nå. Dere som ikke liker Serious Sam: Get a disease and crawl to bed with it. Serious Sam ruler og deres "meninger" er betydningsløse. Jeg har talt sannhetens ord.
Hr. Jenssen Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Noen av dere som har X800 eller bedre (ati) kort? Hadde vært intressant og se på noen ingame screenshots med 3dc slått på, såvidt jeg vet er ss2 første spill som støtter det. Har et X800 GT (trimmet - Nå kraftigere enn et X850XT), men siden den forbanna PC'en min ikke starter opp, må jeg nøye meg med å ikke spille demoen i det hele tatt.
TwiiK Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Har et X800 GT (trimmet - Nå kraftigere enn et X850XT), men siden den forbanna PC'en min ikke starter opp, må jeg nøye meg med å ikke spille demoen i det hele tatt. Du aner ikke hvor heldig du er. Er du som meg og likte Serious Sam fordi det faktisk var et bra spill så kommer du til å bli veldig skuffet. Dette var ikke et bra spill - faktisk et veldig dårlig et. Støgg grafikk, støgge fiender, ufyselige physics (var bare granater jeg så physics på), horrible våpen (ingen av våpnene var slik de burde være. Minigun i serious sam var bare det råeste våpenet noen sinne i noen fps, mens Minigun i SS2 var ren skit), trangt og heslig map som faktisk var mye mer hjernedødt enn mapene i SS1, støgge lyder (var nesten ikke lyder på fiender etc. til meg. Vet ikke om dette var en bug) og sist men ikke minst; VERSTE musikk ever i et spill. Så ja, det beste er nok å ikke teste demoen, ikke kjøpe spillet, ikke prøve det i hele tatt og bare drømme om at det var en verdig oppfølger til Serious Sam. -TwiiK
lavizh Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Enig, sier meg ikke imponert over demoen til 2'ern. Den unne vært laget så mye bedre.
Spirre Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 er jo kanskje litt tidlig å dømme det nord og ned, husk at det er en veldig kort demo. ingen av oss vet hvordan det blir med fullversjonen angående lvl design og åpenhet. er enig i at midt inni en by blir litt rart med gode Sam, mene skulle tro det bærer ut på landet etterhvert.
Fat_ASS Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 vet det er litt OT men hva heter sangen som bruker å komme i SS1 når det kommer fiender...kommer en sinnsykt kul rocka sang...jævlig heftig da man får et slikt kick når man hører detn å man springer med rocket luncher å skyter alt som rører seg...=)
Deadringer Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 [iC' date=22/09/2005 : 15:27] Har et X800 GT (trimmet - Nå kraftigere enn et X850XT) bra gjort, med tanke på at det ikke er mulig :!: uansett, så laster jeg ned demoen nå. skal bli morro å teste den ut.
Hr. Jenssen Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 [iC,22/09/2005 : 15:27] Har et X800 GT (trimmet - Nå kraftigere enn et X850XT) bra gjort, med tanke på at det ikke er mulig :!: Kan vise deg så snart jeg får starta opp PC'en min igjen. Tror nok ikke selve kortet er kraftigere, men jeg har trimmet RAM-en på det og hertz-en sinnsykt høyt. Høyere enn hva et X850XT har.
Deadringer Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 det er noe helt annet å ha høyere klokkehastighet, enn at kortet er kraftigere enn et x850xt kort. har testet demoen nå, og den var i klassisk serious sam stil. moromt, men langt i fra bra.
RastaXP Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Fikk sikkelig Blake Stone feeling av detta. Var langt i fra like underholdene som de første spillene, men kanskje det blir bedre på andre map.
Åsmund Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 det minner meg mer om multiplayer med boter framfor singelplayer. Rett på sak, og det er "Brett for brett" liksom. skulle vert mer som det første. Men dete r ialefall 16:9 på det, så det passer på htpc-en min. Er vel artigere med coop også.. ikke testa men regner med det er det.
Gromle Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 har testet demoen nå, og den var i klassisk serious sam stil. moromt, men langt i fra bra. Hvis at det er morsomt ikke gjør at det er bra, hva gjør det bra da?
Hr. Jenssen Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 har testet demoen nå, og den var i klassisk serious sam stil. moromt, men langt i fra bra. Hvis at det er morsomt ikke gjør at det er bra, hva gjør det bra da? Lurer jeg også på. Hva mener du egentlig? Skulle det vært litt mer taktisk? Skulle det inneholdt litt microsoft flight simulator-elementer? Skulle det vært litt mer sjokkerende historie? Skulle det vært sånn at du bare tåler èt skudd så dør du? Skulle det være... noe annet enn Serious Sam?
DurinVIII Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Har ikke spilt 1'ern, så jeg har ikke noe å sammenligne med, men jeg synes dette var ganske gøy jeg Men er det noen andre som får til å spille multiplayer?
The Very End Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 (endret) Har ikke spilt 1'ern, så jeg har ikke noe å sammenligne med, men jeg synes dette var ganske gøy jeg Men er det noen andre som får til å spille multiplayer? Nei, jeg får ikke til å spille online \ multiplayer. Får opp en beskjed om at serveren ikke er tilgjegelig \ mulig å joine Endret 25. september 2005 av The Very End
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå