Gå til innhold

Tråden for 1559 laptop brukere. Tips og tricks


Fiskn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har problemer med å skrive på tastaturet? Det enkelte ganger den ikke registrerer trykk.

ja, i høyeste grad.. meget irriterende.. si ifra hvis du finner en løsning på dette :p har kommet etter jeg la inn bios updaten som visstnok skulle fikse dette... merket ikke no til det før jeg la den inn, heh

Lenke til kommentar
ja det funka ikke.. Blir retur dette.

Ta ut batteriet og strømkabelen.

Sett strømkabelen i pcen.

Start med bare strøm uten batteriet i pcen.

Deretter kan du sette i batteriet.

Funka :thumbup:

 

Men over til en annen ting som irriterer meg med denne pcn. Den går raskt i hvilemodus. Dette er forsåvidt greit, men problemet er når en rører dataen igjen og normalt skal bli innlogget i windows holder skjermen seg sort, og jeg må reboote for å komme inn i windows. Irriterende at dette skje hver gang en er borte i mere en fem minutter. Noen tips?

Lenke til kommentar

Høyreklikk på skrivebordet. Egenskaper/skjermbeskytter/strøm/avansert. Der kan du merke av om den skal kreve passord når den gjennoppretter fra hvilemodus.

 

 

Edit: Jeg bruker på/av knappen for å vekke den fra hvilemodus. Jeg anbefaler deg å oppdatere biosen. Da slipper du å bruke "ta ut og inn batteriet" metoden.

Endret av Metalwar
Lenke til kommentar
Noen som har problemer med å skrive på tastaturet? Det enkelte ganger den ikke registrerer trykk.

ja, i høyeste grad.. meget irriterende.. si ifra hvis du finner en løsning på dette :p har kommet etter jeg la inn bios updaten som visstnok skulle fikse dette... merket ikke no til det før jeg la den inn, heh

Jeg også, utrolig irriterende.

Tror dere det hjelper å kjøpe nytt tastatur? såkalt country kit..

Irriterer meg sinnsvakt i spill som WoW der man ofte er avhengig av å skrive fort..

"polymorf the mage now!" = "plmf tge nw" HÆÆ?

Tror dere det ville funka å rulle tilbake til en tidligerere firmware versjon?

Endret av rhemal
Lenke til kommentar
Jeg også, utrolig irriterende.

Tror dere det hjelper å kjøpe nytt tastatur? såkalt country kit..

Irriterer meg sinnsvakt i spill som WoW der man ofte er avhengig av å skrive fort..

"polymorf the mage now!" = "plmf tge nw" HÆÆ?

Tror dere det ville funka å rulle tilbake til en tidligerere firmware versjon?

Jeg har planer om å kjøpe et nytt usbtastatur til spilling.

Det fungerte å skrive med den tidligere versjonen av biosen, men hvis du ruller tilbake kommer du til å slite med det batteriproblemet.

 

 

Edit: Skrivefeil (skyldes tastaturet) :p

Endret av Metalwar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...