Gå til innhold

Tråden for 1559 laptop brukere. Tips og tricks


Fiskn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nettopp motatt denne pcn i posten fra Netshop. Etter min mening er dette en nedtur fra Netshops 1557 modeller.

 

Den har en kronisk viftestøy som etter min mening ikke hører hjemme på en laptop anno 2005.

 

Den er større enn 1557 modellen

 

Den har slitasje striper på skjempanelet etter tastauret. Noe også 1557 hadde problemer med. Dette burde ha vært mulig å utbedre med denne modellen.

 

Finnes det noe program som kan fjærne eller dempe denne viftestøyen?

Lenke til kommentar

dersom dette virkelig skal være "tråden for 1559-brukere, er det viktig at trådstarter gjør som i de andre "tråden for" trådene: oppdaterer jevnlig det viktigeste som blir sagt, lenker til drivere og nyttige programmer osv. At trådstarter kun sier hvilken maskin han har kjøpt og kaller tråden for det han gjør, synes jeg ikke holder.

Lenke til kommentar
dersom dette virkelig skal være "tråden for 1559-brukere, er det viktig at trådstarter gjør som i de andre "tråden for" trådene: oppdaterer jevnlig det viktigeste som blir sagt, lenker til drivere og nyttige programmer osv. At trådstarter kun sier hvilken maskin han har kjøpt og kaller tråden for det han gjør, synes jeg ikke holder.

Yepp. Enig.

Lenke til kommentar
dersom dette virkelig skal være "tråden for 1559-brukere, er det viktig at trådstarter gjør som i de andre "tråden for" trådene: oppdaterer jevnlig det viktigeste som blir sagt, lenker til drivere og nyttige programmer osv. At trådstarter kun sier hvilken maskin han har kjøpt og kaller tråden for det han gjør, synes jeg ikke holder.

Hallo trådstarter :eek:

 

Nå får du våkne å gjøre starposten litt mer proff med drivere, og linker til relative ting til 1559 maskinen...

 

Sikkert noen som hjelper deg hvis du ikke vet hvordan dette bør gjøres...

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...