Gå til innhold

Hva jobber du med/som?


sigz

Anbefalte innlegg

Har ikke jobb akkurat nå, men skal på jobbintervju i morgen. Free Record Shop på Vinterbro, for de som vet hvor det er.

 

Ellers så har jeg jobbet som bilpleier, frokostvert, lagermedarbeider x 3 og butikkmedarbeider.

Har ikke musikkbutikker helt absurde inntaksspørsmål? Spørsmål av typen hvor Queen spilte sin første konsert, navnet på produsentene til Beach Boys osv.?

 

Vet Platekompaniet har noe lignende.

Jo det er noe sånt. Blir jævlig gøy hvis de spør om hvor Peaches hadde sin første konsert osv.

 

"Im Matt Damon!"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nestegang jeg ser deg, skal jeg spørre om noe. Så skal jeg med spørre en mannelig ansatt sånn at du ser det. :tease:

Har du sett meg før da kanskje?

 

Det hender jo selvfølgelig at jeg ikke kan svare, men da later jeg ikke som jeg kan det heller og bare sier et hyllenummer. Da leter jeg effektivt i katalogen og finner det :) Synes jeg er flink jeg :D

Lenke til kommentar
Nestegang jeg ser deg, skal jeg spørre om noe. Så skal jeg med spørre en mannelig ansatt sånn at du ser det. :tease:

Har du sett meg før da kanskje?

 

Det hender jo selvfølgelig at jeg ikke kan svare, men da later jeg ikke som jeg kan det heller og bare sier et hyllenummer. Da leter jeg effektivt i katalogen og finner det :) Synes jeg er flink jeg :D

Biltema oslo. Ikke sant?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Har ikke jobb akkurat nå, men skal på jobbintervju i morgen. Free Record Shop på Vinterbro, for de som vet hvor det er.

 

Ellers så har jeg jobbet som bilpleier, frokostvert, lagermedarbeider x 3 og butikkmedarbeider.

Har ikke musikkbutikker helt absurde inntaksspørsmål? Spørsmål av typen hvor Queen spilte sin første konsert, navnet på produsentene til Beach Boys osv.?

 

Vet Platekompaniet har noe lignende.

Det er vel ikke så absurd å spørre om hvor Queen spilte sin første konsert o.l., men det er sant at de har et knippe virkelig absurde spørsmål som de forventer impulssvar på. Spørsmål som ikke har noen ting med musikk å gjøre, litt for å kartlegge hvilken person du er, tror jeg.

Lenke til kommentar
Har ikke jobb akkurat nå, men skal på jobbintervju i morgen. Free Record Shop på Vinterbro, for de som vet hvor det er.

 

Ellers så har jeg jobbet som bilpleier, frokostvert, lagermedarbeider x 3 og butikkmedarbeider.

Har ikke musikkbutikker helt absurde inntaksspørsmål? Spørsmål av typen hvor Queen spilte sin første konsert, navnet på produsentene til Beach Boys osv.?

 

Vet Platekompaniet har noe lignende.

Det er vel ikke så absurd å spørre om hvor Queen spilte sin første konsert o.l., men det er sant at de har et knippe virkelig absurde spørsmål som de forventer impulssvar på. Spørsmål som ikke har noen ting med musikk å gjøre, litt for å kartlegge hvilken person du er, tror jeg.

Fikk noen absurde spørsmål da jeg var hos Opera Software, en av dem var at jeg fikk penn og papir og ble bedt om å tegne det første dyret jeg tenkte på. Da tegnet jeg den styggeste elefanten jeg noensinne har sett. Sikkert derfor jeg ikke fikk lærlingplass hos dem :lol:

 

Er for tiden arbeidsledig, så er på utkikk etter en jobb. Har heller ikke fullført utdannelsen min helt, så er ganske "lost" for tiden :(

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...