Gå til innhold

Hva jobber du med/som?


sigz

Anbefalte innlegg

Får du ikke masse absurde spørsmål du ikke kan besvare, da? :) Sånn som "HAR DERE EN HYPOFYSUS 22/12" STARTPLUGG TIL GRESSKLIPPEREN MIN?"

Klarer å besvare/gjøre det meste selv om jeg er jente faktisk, tro det eller ei.

 

Er så sykt lei av at alle tror jeg ikke kan jobben min bare fordi jeg er jente. :shrug: Når de har spurt meg om en ting, spør de ofte en mannlig ansatt også bare for å dobbeltsjekke. GRR!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får du ikke masse absurde spørsmål du ikke kan besvare, da? :) Sånn som "HAR DERE EN HYPOFYSUS 22/12" STARTPLUGG TIL GRESSKLIPPEREN MIN?"

Klarer å besvare/gjøre det meste selv om jeg er jente faktisk, tro det eller ei.

 

Er så sykt lei av at alle tror jeg ikke kan jobben min bare fordi jeg er jente. :shrug: Når de har spurt meg om en ting, spør de ofte en mannlig ansatt også bare for å dobbeltsjekke. GRR!

Var ikke snakk om at du ikke greide det fordi du var jente, men at det er masse idioter som spør om banale ting.

Lenke til kommentar

Jeg jobber på et lager som selger belter, smykker, slips luer osv. Det jeg gjør er å prise, bytte beltespenner, skriver returer, rydde osv og jeg tjener pokker meg 90 kr timen! Kan komme og gå som jeg vil. Jævla lett tjente penger vet jeg.. Må en gang i blant rydde og gjøre litt tunge jobber ( bære esker som egentlig skal på truck, men sidenjeg ikke har truckfører bevis så må jeg bære.. Sjefen er litt kjip sånn sett :hrm: )

Men er veldig førnøyd! Håper de trenger hjelp en god stund for Ida liker å ha penger på kontoen og shoppe alt bort! :p

 

EDIT: leif

Endret av Ida=D
Lenke til kommentar
Får du ikke masse absurde spørsmål du ikke kan besvare, da? :) Sånn som "HAR DERE EN HYPOFYSUS 22/12" STARTPLUGG TIL GRESSKLIPPEREN MIN?"

Klarer å besvare/gjøre det meste selv om jeg er jente faktisk, tro det eller ei.

 

Er så sykt lei av at alle tror jeg ikke kan jobben min bare fordi jeg er jente. :shrug: Når de har spurt meg om en ting, spør de ofte en mannlig ansatt også bare for å dobbeltsjekke. GRR!

Var på biltema i sommer og spurte en fyr i infokassen om hvor 12V rèle var. Da svarte han med en gang rad 5 venstre side, nederst. Det var litt sykt synest jeg. Var BTW i arendal.

 

Jobber ikke nå men leter etter en deltids jobb, jobbet i sommer da, som eletrikker.

 

*vurdere kiwi og de stedene.*

Lenke til kommentar
Jeg jobber i barnehage, var ferdig med førskolelærerutdanningen i vår.

Skulle gjerne ha tjent mer, men jobben er fin den :)

Barnehage er en genial jobb. Herje og leke så mye du vil og se barn utvikle seg.

 

 

Jobber på opplysningen 1881 nå for øyeblikket.

114kr timen og så har du tillegg for helg,etter 5 og etter 8..godt betalt jobb

Lenke til kommentar
Har ikke jobb akkurat nå, men skal på jobbintervju i morgen. Free Record Shop på Vinterbro, for de som vet hvor det er.

 

Ellers så har jeg jobbet som bilpleier, frokostvert, lagermedarbeider x 3 og butikkmedarbeider.

Har ikke musikkbutikker helt absurde inntaksspørsmål? Spørsmål av typen hvor Queen spilte sin første konsert, navnet på produsentene til Beach Boys osv.?

 

Vet Platekompaniet har noe lignende.

Lenke til kommentar
Får du ikke masse absurde spørsmål du ikke kan besvare, da? :) Sånn som "HAR DERE EN HYPOFYSUS 22/12" STARTPLUGG TIL GRESSKLIPPEREN MIN?"

Klarer å besvare/gjøre det meste selv om jeg er jente faktisk, tro det eller ei.

 

Er så sykt lei av at alle tror jeg ikke kan jobben min bare fordi jeg er jente. :shrug: Når de har spurt meg om en ting, spør de ofte en mannlig ansatt også bare for å dobbeltsjekke. GRR!

Nestegang jeg ser deg, skal jeg spørre om noe. Så skal jeg med spørre en mannelig ansatt sånn at du ser det. :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...