Gå til innhold

Skikkelig freaked out!


Anbefalte innlegg

Nå har jeg et seriøst wow problem. skriver dette på engelsk fordi det er copy/paste fra det jeg sendte til blizzard.

 

This is freaking me out! I was suppose to go to SM and the i walked into the Library instance. then the load didnt come and i got this message: You have entered instances to many times. or something like that. i restarted wow and i still had the problem. the 3. time i restarted i fell into Orgrimmar. all seemed fine so i created a portal to Undercity. then load came and after that i fell in the air and it stood i was in stonetalon mountain. then i hit thinair and died. when i "released" spirit the spirit was falling from nothing to nothing. its like its trapped in the universe. Im really freaked out. can you plz make the caracter right again?

 

har noen av dere opplevd noe lignende?

post-172-1126889088_thumb.jpg

Endret av FuJJi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Seriøst? går det bare ann å ta 5 instances i timen? herregud. ja ok. men etterat jeg hadde gått inn 5 ganger så klikka det jo. jeg gikk av meg selv. det skal da ikke skje!

 

Sorry at jeg ikke trodde på det men hørtes litt ut som tull

Endret av FuJJi
Lenke til kommentar

Ble så stressa og sur jeg fordi jeg hadde endelig fått med meg en high lvl for å hjelpe og så skjedde allt det har fortalt her. så prøvde jeg å forklare at jeg var under stonetalon men hos han stod det at jeg var i Scarlet så han trodde jeg var gal så han stakk:P så ble litt stressa og sur

 

EDIT: leif

Endret av FuJJi
Lenke til kommentar

La nå ikke gutten få refs fordi han har noen skrivefeil da :)

 

Men uansett, jeg har opplevd den buggen et par ganger. En gang i Badlands og en gang i Duskwood. Har lest på det offesielle forumet at de driver å fikser de hullene. Jeg kan ikke bevise for dere at jeg har lest det, siden jeg ikke husker på hvilket forum jeg leste det på. Eller hva posten het :p

Endret av Nstin
Lenke til kommentar
Personlig bruker jeg ikke mer enn 10 minutter på hele instancen, og jeg har ikkenoe AE-spells (52 shadowpriest).

Poenget er vel heller å ta hele instancet på den lvlen du skal være med de questene osv på én time, det er lite sannsynlig. Dette er et kjempefint tiltak mot alle disse stygge farmerne som ødelegger hele prismarkedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...