Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er SÅ klar for å betale for det! Bare det blir tilgjengelig, og ikke bare masse norske søppelfilmer!

Enkelt å få amerikansk ituneskonto da. Jeg har en selv :ermm: Eneste bakdelen er at du må kjøpe gavekort på internett, men du vil fortsatt spare på det ved dagens vekslingskurs.

 

Japp, har faktisk skaffet konto selv nå, og det er faktisk veldig kjekt! :) Men det er kjipt å måtte fylle på med gavekort heletiden, mye mer effektivt når den bare trekker fra kortet.

Lenke til kommentar

Har nettopp kjøpt meg Magic Mouse, og er i grunn fornøgd med den. Ser stilrein ut, men blir noko slitsom å bruke over lengere tid på grunn av det flate designet.

Måtte kjøpe den til MBP'en, fordi ingen andre musar eg har prøvd på den til no har funka knirkefritt.

 

Tenkte eg skulle skaffe meg ei bæreveske eller noko liknande til Mac'en, og har sett litt på denne (click me).

Der stend det at den er mørkegrå, og er det den som er avbildet der? Syns den ser svart ut, så vil bare være heilt sikker på at det er den eg får.

Evt. andre forslag til bærevesker for gutt/mann :p

 

EDIT: Må legge til at eg har eit "skall" på MBP'en. Så er litt redd for at den kanskje ikkje vil passe? Har denne her på den. og den bygger jau litt ut.

Endret av Ondskap
Lenke til kommentar

Noen som veit hvor lang tid det tar å få tilbehør som bærevesker osv fra applestore? Og hvor sender de fra?

 

De har sikkert sånt på lager i europa så kanskje en ukes tid?

 

Har selv veldig lyst på denne men den er litt dyr. :hmm:

Kjøpte en slik selv til 13-tommeren min, tok omtrent en uke fra bestilling til den dukket opp.

 

Red.: Beklager svar på gammelt innlegg, har vært borte i tre ukers tid og gikk gjennom tråden fra der jeg slapp.

 

Fornøyd med den?

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har bestilt fra Apple.no nå, men de pleier og levere midt på dagen gjør de ikke? Vurderer og få sendt det til jobben istedenfor hjem. Større sjanse for at jeg eller noen andre er der for å ta imot pakken.

 

Jeg har pleid å få levert utenom ordinær arbeidstid, faktisk. Mellom 16-18. Jeg tror det varierer med hvilket selskap man får.

Lenke til kommentar

Jobben er heldigvis åpen til kl 18. Kommer nok til og jobbe mye sene kvelder fremover også, så sene leveranser er egentlig ikke et problem. Da venter man vel egentlig bare på lønning, og bestemme seg for om man skal gå for 2.4 GHz eller 2.53 Ghz versjonen av MBP 15" med Hi-res skjerm. 

 

2.53Ghz er ikke verdt pengene. Det er ekstremt liten ytelsesforskjell.

Lenke til kommentar

Det er snakk om prosentvis økning av ytelse lik eller mindre enn antall fingre du har på hånda di. Om du vil ha mer ytelse som du i det hele tatt kan legge merke til må du gå for i7. Jeg gikk ikke for i7 siden jeg aldri spiller, den blir varmere og koster mye mer.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...