Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Har et problem.. Jeg prøver å installere Flash 10 på mac, men det kommer opp en feil meld om at jeg må skru av Dashboardclient. Hva skal det bety?

 

Edit:

 

Dashboard is run by the Dock, so if you type

 

killall Dock

 

in terminal, it will restart the Dock and Dashboard will quit. You can then continue the installation, assuming you don't open Dashboard until it's done.

 

 

Edit: Hmm.. Fikk det ikke til å funke

Endret av Henry9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har ikke fått virus på macen din. Du har oppgitt passordet ditt til en shady webside som nå distribuerer meldinger på vegne av deg. Dette kan du fikse ved å gå til www.live.com og logge inn og bytte ditt msn passord.

 

 

så alt jeg trenger er å endre passordet, så slutter jeg å sende slike meldinger?

 

har nå gått inn på hotmail.com og skiftet gjennom der, det er vel det samme som live.com?

 

uansett, tusen takk for helpen :)

Lenke til kommentar
Som sagt; Eg har Windows Vista.

Jeg linket til et google-søk som gir deg svaret, eller i det minste gir deg noen ledetråder og jeg postet hva jeg tror ser ut som løsningen basert på det google-søket. Har du prøvd fn+F11 og fn+eject(hvis det er en slik knapp på apple-tastaturet).

 

Jeg stemmer for at du sender han en PM med link til posten. Let me google that for you repliseringen, fikk meg til å le.

Lenke til kommentar

INGEN som postet i denne tråden på julaften legger jeg merke til:P

 

Til topic: Kan jeg få live opp i diskusjonen rundt vmvare fusions vs. parallels desktop? Vurderer å kjøpe ett av disse, og lurer på pros og cons. Hva er best?

 

Mvh. Sondre

 

Edit: Trøtt:P Glemte av et par viktige ord;)

 

Edit: Trøtt:P Tenkte dialekt;)

Endret av Zelziuz
Lenke til kommentar
God Jul folkens!

Fikk meg en 250 GB 2.5 tommer sata disk i julegave, som jeg har et icybox kabinett til. Tanken var å flytte TimeMachine dataen min over fra en 3.5 tommers 250 GB disk, og over på denne. Hvordan går jeg fram for å gjøre dette?

Du drar filene over til den nye disken? Skal ikke være vanskeligere.

 

 

Etterpå skifter du disken time machine skal ta backup til, til den nye disken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...