Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til dere som ikke allerede har hørt om det, må jeg få synge litt ut om Spotify!

Spotify er egentlig et gigantisk musikkbiblotek som ser veldig likt ut som iTunes, og som streamer musikk rett fra nettet og ut til din Mac/PC. Normalt trenger man invite, men takket være en journalist i den lokale nettavisen AB24 her i Bodø kan man skaffe seg gratis konto til herligheten! GUIDE HER

Lenke til kommentar
Normalt trenger man invite, men takket være en journalist i den lokale nettavisen AB24 her i Bodø kan man skaffe seg gratis konto til herligheten! GUIDE HER

Spotify er bra det, bruker det sjøl på PCen min, der jeg har tilknytta eksterne høyttalere. den oppskrifta der er det forresten noen andre som kom med, mye før han journalisten du snakker om ;)

Lenke til kommentar

Spotify er et kjempe program. Fikk det av en kompis for et par uker siden. Etter det har jeg fått 3 invitasjoner som jeg har sendt rundt, men så en uke etter jeg hadde fått den kom den guiden der frem.

 

 

Testen de nye macbookene her om dagen på apple forum i Sverige. Noe av det kuleste opplevelsen jeg har igjen fra den turen. På bytte ut imacen med en macbook :D

Lenke til kommentar
Trodde jeg og, helt til jeg fant ut at Apple har en spesiell sikring i den DVD spilleren som de begynte å bruke fra og med forrige MB. Så det går ikke an å gjøre den sonefri, og dermed vil den låse seg på den siste sonen du endrer den til.

 

Surt. Da lar vi den stå i Sone1 incase jeg noen gang får behov for å skifte, så får vi droppe EU-dvder!

Lenke til kommentar

Kunne kanskje trengt en litt hjelp til å skrive en annonse. Skal kanskje selge imacen.

 

Dette er hva jeg har skrivd litt sånn kjapt..

 

imac selges

 

En frisk imac selges.

Grunn: Trenger en bærbar til skolen og har ikke penger nok til å beholde imacen.

Ekstra tilbehør: Tråløst tastatur og mus

Programmer: Hvis noen ønsker kan jeg legge til noen program jeg selv har. Jeg gir ikke med selve CD´en for den trenger jeg selv.

- Iwork

- Microsoft pakke (World, Powerpoint og Excel)

- Lightroom 2

- Aperture

 

Pengene går til en utbrent 16 åring fra Skien. Alle husker vel Videregående med slitsomme lærere og lange eksamensdager. Kjøp av meg sier jeg bare..

 

2,4GHz Intel Core 2 Duo

1 GB hukommelse

500 GB harddisk

8x to-lags SuperDrive-stasjon

ATI Radeon HD 2400 XT med 128 MB

 

Hvis mer Ram (hukommelse) ønskes kan jeg skaffe 4GB ram for en ekstra pris på ca 2000kroner.

 

 

Noe som mangler. Prøver å skrive en litt uskyldig ungdom. Trur det kan virke inn på folk..

Lenke til kommentar

Skeptisk.

Dropp alt om å legge ved programmer men beholde CDen, det får du eventuelt ta på telefon.

Utbrent 16-åring? Ødelegger annonsen.

 

Ikke vær personlig, og prøv å flette det inn i en nokså sammenhengende tekst. Angående ekstra RAM, ikke si cirka, vær så snill, gi en nøyaktig, ærlig og rettferdig pris.

 

iMac selges

 

Selger en fin og rask iMac av (aluminium eller plast?) fra våren/høsten/sommeren/vinteren 200X.

Maskinen selges grunnet behov for bærbar i skolesammenheng, og økonomien tillater ikke begge.

Maskinen er veldig god og stabil, og kjører naturligvis Mac OS X Leopard. Den har også en 17" skjerm, og prosessoren lar deg gjøre tungt arbeid hurtig. Det medfølger 1GB RAM, dette vil holde for noen mens andre vil ha problemer med det. Jeg tilbyr meg derfor å sette inn 4GB RAM totalt for en pris på 2000:-, alt inkludert.

 

Spesifikasjonene på maskin er som følger:

2,4GHz Intel Core 2 Duo

1 GB hukommelse

500 GB harddisk

8x to-lags SuperDrive-stasjon (DVD-brenner m/ DualLayer)

ATI Radeon HD 2400 XT med 128 MB

 

Det medfølger både trådløst tastatur og mus.

 

KONTAKTINFORMASJON

 

Litt trøtt, litt sliten og slikt, så det er nok et par-tre skrivefeil der, men jeg ville gjort noe i den stilen. Kanskje skriv at grafikkortet gjør at du kan spille litt også, sleng med at Windows kan installeres via BootCamp etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...