Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

iTunes irriterer meg for tida. Jeg har et musikkbibliotek med mange filer, og diverse smartlister for de sangene jeg hører mest på. Noen ganger hender det jeg finner sanger i smartlistene som jeg ikke i det heletatt liker, og da kan det jo være praktisk å slette de.

 

Men vil iTunes la meg slette sangene? Nei, for sanger i smartlister kan jo ikke slettes! Arg.. Da må jeg skrive nednavnet på låta, for deretter å gå til musikkbiblioteket og finne fram den samme låta for så å fjerne den. grr

Lenke til kommentar
Dra sangane frå smartlista over i ei vanleg speleliste og fjern dei der?

Da fjerner du de bare fra den spillelisten du nettop flytta de til.

Irriterer meg også over dette problemet.

 

Det mest irriterende er nesten at man ikke kan lage Automator-opprasjoner som gjør det heller. Hver ganger jeg prøver å lage noe i Automator finnes ikke de operasjonene jeg har bruk for. Dette må være OS X sitt minst nyttige program!

Endret av JonT
Lenke til kommentar
Dra sangane frå smartlista over i ei vanleg speleliste og fjern dei der?

Da fjerner du de bare fra den spillelisten du nettop flytta de til.

Ah. Trudde det var det som var meininga.

 

Bah. Å dra filer fra iTunes og over til ei mappe funka dårlig. Gikk bra med nokre få i slengen, men over 3000 filer var det verre med.

Endret av KimNK
Lenke til kommentar
Hvilke tilleggsprogram er det du tenker på laffe? Det meste lar seg fjerne med appzapper eller andre slike verktøy, en kan slette andre ting som preinstallerte printerdrivere og endre sleep-settings for å redde flere GB :)

 

Kanskje ikke tilleggsprogrammer, men "languages, printer f.eks: Canon, Ixus osv.." Man man installere de når du skal installere leopard.

 

 

 

Hva gjør bonjour, gjør det noe med nettverket?? Ser at det går an å lastye ned "bonjour.exe for windows"

 

For jeg sliter litt med å finne pcn min;S Dukker ihvertfall ikke no navn opp i finder

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Okey, det funket.. Fant endelig pcn;D Men fy faen å treigt det går for å laste over filer til en pc. mb"sa går fort som sekunder. Får vel finne ut problmet ;O

 

 

 

Er det noen programmer som finner albumcovere automatisk og laster dem ned?

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Kanskje ikke tilleggsprogrammer, men "languages, printer f.eks: Canon, Ixus osv.." Man man installere de når du skal installere leopard.

Vel du kan lett finne dem med dette programmet og slette dem. Men det er klart på egen risiko, da en aldri vet når en kan trenge slike drivere, spesiellt med en bærbar maskin som gjerne kan komme til å bruke en hel del forskjellige ting.

Er det noen programmer som finner albumcovere automatisk og laster dem ned?

Coverscout er tingen om iTunes ikke finner albumcover for deg..

Endret av Rexinor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...