Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går det ann å skifte bakgrunns bilde på eksterne skjermer? Får bare den vanlige "Space"-bakgrunnen:/ Med mindre man velger "like skjermer"

 

 

EDIT: Fant ut ;p glemte at "option"(som lå helt bakerst av alle vinduet, wierd) for den andre skjermen kom opp der isteden for på hovedskjermen,

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Jeg har en liten 2.5" ekstern harddisk med både FireWire og USB.

Siden denne er veldig grei å ta med seg, tenkte jeg at jeg kan bruke den til å ha filmer på. Dette er jo kjempegreit når jeg besøker venner, og da kan vi overføre til og fra hverandre.

 

Eneste problemet er at de bruker Windows, og jeg bruker Mac. Hva er den greieste løsningen da?

Skal jeg formatere i FAT32? NTFS og ha NTFS-3G-drivere på Macen min?

Ha den i HFS+ og med en liten FAT32-partisjon med MacDrive på?

 

Vil NTFS og NTFS-3G-drivere på Macen gi bedre hastigheter enn FAT32?

Lenke til kommentar

Det er bare diverse problemer som jeg støter på konstant på 64-bit versjonen som jeg ikke møter på 32-bit, og det er ikke alt, om noe som er Microsoft sin feil, men det er en del programmer der uten, som jeg vil bruke, som ikke virker å ha tatt til hensyn 64-bit windows og det er da lettere når jeg ikke finner noen ytelsesfroskjel å heller kjøre 32-bit Vista og XP snarere enn 64-bit.

 

For å nevne et eksempel, så vil ikke Airfoil Speakers virke på 2 forskjellige Vista 64-bit versjoner som er i huset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...