Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg kan ikke se at en annen forbruksvare sin konsekvens over mitt tastatur skal gjøre Apple pliktig til noe som helst, men kan vel ringe dem og spør. Kan for all del ikke skade.

Det tenkte jeg ikke over. Du får kreve erstatning fra Alkaline. :dribble:

 

Det kan jo også tenkes at det er trykketuret som har forårsaket at ting gikk ad dundas.

Lenke til kommentar
jeg kan ikke se at en annen forbruksvare sin konsekvens over mitt tastatur skal gjøre Apple pliktig til noe som helst, men kan vel ringe dem og spør. Kan for all del ikke skade.

Det tenkte jeg ikke over. Du får kreve erstatning fra Alkaline. :dribble:

 

Det kan jo også tenkes at det er trykketuret som har forårsaket at ting gikk ad dundas.

 

Eventuelt kreve erstatning fra forhandler :p (av batteriene)

Lenke til kommentar

Har nå funnet ut at Firefox er bedre enn safari. Har vel alltid vist det, men likt Safari så godt. Så hvordan får jeg Bookmarks fra Safari over til Firefox? Noen som har tips til noen add-on? Har funnet 2 som jeg likte. Den ene heter "Fast Video download" den andre er Piclens. så er det en til som heter Flagfox. da er det et bilde av flaget til landet der siden jeg er på er fra. De andre er sånn som laster ned fra sider som Youtube. Den siste er sånn 3D greier.

Lenke til kommentar
Finnes det en måte å skjule visse filtyper i Finder?

Hadde vært fint å fått skjult alle .pyc-filer

 

 

edit: fant en bedre måte som funker :)

 

hent fram terminal.app og skriv inn følgende ( bytt ut "/Users/bjorninge/Documents/foo.torrent" :) )

chflags hidden /Users/bjorninge/Documents/foo.torrent

 

vis samme fil igjen:

chflags nohidden /Users/bjorninge/Documents/foo.torrent

Endret av dabear
Lenke til kommentar
Kan sikkert bruke *.filendelse da. Mener terminalen er smart nok til det :)

Ja, men det vil bare gjelde alle filer med den filendelsen i den katalogen. Mulig du kan legge på et -R flagg, men det vet jeg ikke. Altså:

 

chflags hidden ~/*.pyc -R

 

Fake-edit: man-filen til chflags bekrefter at man kan bruke -R, men jeg er usikker på hvordan. Prøv:

 

chflags hidden *.pyc -R

Lenke til kommentar
Hvorfor kommer denne alltid når jeg skal på msn?

Microsoft messenger greier kommer på Skrivebordet.

Dra ikonet i dmg-disken til programmer-katalogen, løs ut disken og slett dmg-filen. Programmer skal ikke startes fra dmg-disken, de skal enten installeres eller bare dras til programmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...