Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Fake-edit: man-filen til chflags bekrefter at man kan bruke -R, men jeg er usikker på hvordan. Prøv:

chflags hidden *.pyc -R

Takker så meget.

Fant ut at jeg kunne bruke locate og bruke cron til å kjøre den en gang om dagen. Problemet nå er at while read line splitter både på mellomrom og linje, selv når jeg escaper mellomrommene med sed -e "s/\ /\\\ /g.

locate *.pyc|sed -e "s/\ /\\\ /g"|while read line
do
chflags hidden $line
done

Noen som vet hvordan jeg kan få den bare til å splitte på ny linje?

Endret av JonT
Skrevet
Ikke så fint? Er noe som heter themes, og Adium har en svær database med masse forskjellige temaer.

Du finner garantert noe du liker.

+ att det tar mye mindre plass på sjermen.

Skrevet

COWON iAudio 7

Noen som har denne? Jeg er interessert i om noen har fått den til å fungere med siste versjon av Mac Os X. Flere hevder den ikke funker etter 10.5.3 pga oppdateringer apple gjorde i usb-stacken.

Skrevet

Det er to forskjellige produkter, akkurat som Photoshop CS3 og Photoshop Elements.

Det er i bunn og grunn samme program fra samme produsent, men det er fjernet mange funksjoner som vanlige hjemmebrukere ikke trenger, og gjort litt enklere.

Skrevet
Det er to forskjellige produkter, akkurat som Photoshop CS3 og Photoshop Elements.

Det er i bunn og grunn samme program fra samme produsent, men det er fjernet mange funksjoner som vanlige hjemmebrukere ikke trenger, og gjort litt enklere.

Så hvem av de er mer sånn "hjemmebruk", Final Cut Express ?

Skrevet

Jeg har aldri brukt Final Cut Express, men hvis du har tilgang til Final Cut Pro ser jeg ingen grunn til å ikke velge det. Jeg har ingen problemer med å gjøre vanlige redigeringsjobber i Final Cut Pro(og jeg er ingen film-mann). Ganske straight forward.

Skrevet

En grunn for å ikke velge det kan vel være å redde litt plass på hardisken. FCP vil trenge en hel del mer plass enn FCE. Og om en bare har begrenset bruk av programvaren så kan en fint klare seg med noe mindre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...