Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja det ligger vel litt hos Apple da, om de er interesserte i å gå inn i sammtaler med flere operatører. Vi vet fra før at Telenor har vært i sammtaler med Apple en stund, dette har dem selv gått ut med. Dessuten har det jo vært snakk om at et telefonmonopoli ikke er populært hos myndighetene våre ;)

Lenke til kommentar
Det er dessverre Apple det står på da ja.. Om du ikke har lyst til å kjøpe netcom iPhone, så er eneste alternativ å importere.. :ermm:

Eller si opp abonementet og betale mellomlegget på 2400,- pluss første månedsbeløp (Om du har iTalk Small i hvert fall).

 

Kjøpte nettopp Things til iphone, dessverre så synkroniserer den ikke med Things på macbooken, da er det jo litt ubrukelig. Heldigvis kommer synkronisering forhåpentligvis i neste oppdatering.

Lenke til kommentar
Det er dessverre Apple det står på da ja.. Om du ikke har lyst til å kjøpe netcom iPhone, så er eneste alternativ å importere.. :ermm:

Eller si opp abonementet og betale mellomlegget på 2400,- pluss første månedsbeløp (Om du har iTalk Small i hvert fall).

 

Kjøpte nettopp Things til iphone, dessverre så synkroniserer den ikke med Things på macbooken, da er det jo litt ubrukelig. Heldigvis kommer synkronisering forhåpentligvis i neste oppdatering.

 

Det jeg har tenkt til. Lurt?

Lenke til kommentar
Det er dessverre Apple det står på da ja.. Om du ikke har lyst til å kjøpe netcom iPhone, så er eneste alternativ å importere.. :ermm:

Eller si opp abonementet og betale mellomlegget på 2400,- pluss første månedsbeløp (Om du har iTalk Small i hvert fall).

 

Kjøpte nettopp Things til iphone, dessverre så synkroniserer den ikke med Things på macbooken, da er det jo litt ubrukelig. Heldigvis kommer synkronisering forhåpentligvis i neste oppdatering.

 

Det jeg har tenkt til. Lurt?

Nei. Vil faktisk tro det er billigere å bestille noe ifra e-bay da. Det er plenty av folk som selger opplåste iPhoner :)

Lenke til kommentar
Det er ikke originalbatteriene nei, så Apple vil nok ikke gi meg et nytt tastatur. Det er vel risikoen med å bruke slike ting :S

Ifølge forbrukerkjøpsloven så må de gi deg nytt eller reparere. At det ikke er "orginalbatterier" er så vidt jeg kan forstå irrelevant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...