Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.


Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Vurder å oppgradere macen til kjæresten med mer internminne. I det jeg skal bestille er jeg usikker på om jeg skal gå for 8GB eller for 16GB ram. Tror dere at 16GB ram vil være for ekstrem til hennes bruk? Jeg mener at hun burde gå for 16GB ram, siden maskinen da vil flyte bedre når hun har opp flere faner i chrome/safari og generelt vil gi en bedre flyt over hele systemet.

 

Er det noen som har innvendinger?

 

Hvor skal jeg bestille? Kjøper normalt på komplett.no men der koster 16GB 1499,-, er det noen som vet om en plass det kan være kroner å spare?

Lenke til kommentar

Det er jo unødvendig tastetrykk :) Er man vandt med automatikk er det helt merkelig når det plutselig ikke er der lenger :p

 

Nå har jeg faktisk ikke alltid brukt Safari, så vet ikke om det alltid har vært slik i den nettleseren i alle år.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Fikk oppdatert Yosemite public beta i dag...og ENDELIG begynner man å skrive i søkefeltet i Safari ved hurtigåpning av ny fane.. Herre min hatt hvor irriterende en slik liten ting blir over tid.

Hva mener du med hurtigåpning? Hos meg har den alltid hoppet automatisk til søke/skrivefeltet i Safari når jeg åpner ny fane, enten ved å trykke på "+"-tegnet, eller ved å trykke Cmd+T.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...