Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Vil alt det nye Apple planlegger komme i keynoten til Jobs, eller kan det hende at de om 2-3 dager slipper programoppdateringer eller lignende som Jobs ikke har sagt noe spesielt om?

Hvis ikke, og det heller ikke er planlagt noe veldig spennende i nær fremtid, så bestiller jeg meg en MacBook i morgen kveld.

7678011[/snapback]

Du skal ikke se bort i fra at de strør på med krydder de kommende dagene, men de største nyhetene blir sannsynligvis avduket i morgen kveld (i kveld?). Jeg tør uansett ikke ta noen avgjørelser før Jobs m/ venner sitter på flyet hjem. =)

Videoannonse
Annonse

Så da klarte jeg ikke å vente lenger. Jobs sa i keynoten at det i løpet av de neste 6-7 månedene vil komme masse til mac, men nå klarer jeg ikke å vente lenger. Jeg har nettopp bestilt en 13" Macbook (hvit) med ekstra RAM.

Men det er så lenge å vente.

Antatt leveringsdato: 25 Jan, 2007 - 26 Jan, 2007

:(

Ja, vi kaller macene dine for pc-er.

PC = Personal Computer. Jeg har både stasjonær pc og en macbook, men macbooken er like fremt en pc, selv om den er lagd av apple og kjører osx (og windows...).

7689971[/snapback]

Flere som er leie folk som skal hele tiden være besserweissere og bruke terminologi etter punkt og prikke og ikke etter dagens reele bruk og mening?

Bruk snapback for å finne tråden

Woho! Jeg fikk tilbake MBen fra rep. God som ny :)

MacBook 2.0 Ghz (Sort)

Deler som har blitt byttet ut:

SuperDrive 9.5 (Trang slot)

Display clutch cover (Knirking)

LogicBoard with heatsink (Problemer med skjermen, caps og num lock)

Top Case Housing with keyboard, Black (Problemer med caps/num lock, og trang slot)

Ja, vi kaller macene dine for pc-er.

PC = Personal Computer. Jeg har både stasjonær pc og en macbook, men macbooken er like fremt en pc, selv om den er lagd av apple og kjører osx (og windows...).

7689971[/snapback]

Flere som er leie folk som skal hele tiden være besserweissere og bruke terminologi etter punkt og prikke og ikke etter dagens reele bruk og mening?

Bruk snapback for å finne tråden

7690243[/snapback]

Når ble windows et krav for å kalles PC? Eller IBM-kompabilitet, et ord som totalt har mistet både mening og nytte i dag. Så om jeg kjører en itanium-maskin med linux, har jeg ikke en PC? Hverken IBM-kompatibel (eller x86, for den saks skyld) eller windows. :)

En mac er enkelt og greit en vanlig x86-basert maskin som er preinstallert med OS X. I det store og hele er det bare OSet som skiller en Mac fra en Dell/Lenovo/HP etc.

Da er min første Mac bestilt og en ny era er påbegynt for Kengdal!!

Det ble en Hvit MacBook 2.0 Ghz med 2 GB Ram og 160 GB HDD.

Jeg gleder meg som en liten unge til jeg kan starte å leke med den. ;)

7693801[/snapback]

Får min første MacBook i morgen selv :)

Den er dåg hakket svakeret, 80gb hd og 1gb RAM (takk gud for min eksterne hd ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...