Gå til innhold

Zalo i settet!


Anbefalte innlegg

Jeg hadde et lite uhell for noen dager siden.. :blush:

 

Jeg brukte en trakt for å fylle på vann, men den trakten hadde vært i kontakt med zalo. Så det starta å skumme no jævelig når jeg starta settet.. Etter noen timer med friskt vann hele tiden, er det fremdeles bitte litt igjen, men nå skummer det ikke lenger. Er det noe farlig med denne zaloen? Vil det ødlegge pakninger osv. eller er det bare å ta det med ro?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Aldri hørt pm å koke pølser på hybel uten komfyr?

Det går jo helt fint det, bare man har en ledningsstump og en stikkontakt i nærheten! ;)

En glovarm GPU vil kanskje ikke gå like fort som stikkontakten, men vil være et hakk tryggere... mer brannfarlig, men du nærmest eliminerer faren for strøm gjennom kroppen.

Lenke til kommentar
Aldri hørt pm å koke pølser på hybel uten komfyr?

Det går jo helt fint det, bare man har en ledningsstump og en stikkontakt i nærheten! ;)

En glovarm GPU vil kanskje ikke gå like fort som stikkontakten, men vil være et hakk tryggere... mer brannfarlig, men du nærmest eliminerer faren for strøm gjennom kroppen.

har mye erfaring med pølsegrilling med ledning og det fungerer utmerket. Eneste er at man ikke må ta på den med to hender (det er vist livsfarlig) og med en hånd så dirrer det litt (heh har jo klart det).

 

Men bortsett fra det kan man steke dem i serie eller paralell (men i paralell må man passe på sikringen) og det tar bare ett par sekunder :p

 

men synes de smaker bedre når de kommer fra grillen =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...