Gå til innhold

Hva er den beste reklamefilmen du har sett?


mr. Zilter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

På en eldgammel vhs som jeg har liggende på loftet et sted er det en film for radiorør som er utrolig artig. Det er en tegnefilm med no festelig musikk til. Greier ikke helt forklare reklamen, men i korte trekk går det ut på at alle de gamle, slitte radiorørene halter ut av radioer over alt for å bli erstattet av nye. Hadde den sangen på hjernen i nesten et år etterpå (seriøst!), ikke slik at jeg gikk å sang på den, men slik at jeg husket melodien..

 

PS: kom faktisk på melodien igjen nå som jeg skrev dette :D

Endret av Slettet-dUuoCe48tm
Lenke til kommentar

:hmm:

 

En av reklamene laget spesielt for SuperBowl XXXIX.

 

En mann lager spaghettisaus på kjøkkenet. Katten ser på. Katten vil bevege på seg, og klarer å velte pannen med spaghetti-saus. Mannen blir sur, og tar tak i halen til katten. Spaghettisaus overalt, inkl. katten. Han holder katten opp foran seg, og akkurat da kommer konen inn døren. Alt er ikke som man med en gang tror. :wee:

 

Husker ikke hva reklamen var for, men god var den.

Lenke til kommentar
:hmm:

 

En av reklamene laget spesielt for SuperBowl XXXIX.

 

En mann lager spaghettisaus på kjøkkenet. Katten ser på. Katten vil bevege på seg, og klarer å velte pannen med spaghetti-saus. Mannen blir sur, og tar tak i halen til katten. Spaghettisaus overalt, inkl. katten. Han holder katten opp foran seg, og akkurat da kommer konen inn døren. Alt er ikke som man med en gang tror. :wee:

 

Husker ikke hva reklamen var for, men god var den.

Det var vel en vanlig reklame? Husker reklamen veldig godt, men ble den sendt under Superbowl?

 

Men den er veldig bra, ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...