Gå til innhold

Hva er den beste reklamefilmen du har sett?


mr. Zilter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finn.no reklamene uber alles! Vet ikke om det var korrekt skrevet, men dere skjønner tegninga.

 

Har du sett skiene? Nei, de har vi ikke sett.

 

Har dere vunnet i lotto? Nei, vi har solgt playstasjonen din, og alle spillene. Hurra hurra!

 

Jaja, her er det penger overalt. *Se rundt i stua*

 

Har dere sett trommesettet mitt? Nei, det har vi ikke sett.

 

 

G E N I A L T :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Finn.no reklamene uber alles! Vet ikke om det var korrekt skrevet, men dere skjønner tegninga.

 

Har du sett skiene? Nei, de har vi ikke sett.

 

Har dere vunnet i lotto? Nei, vi har solgt playstasjonen din, og alle spillene. Hurra hurra!

 

Jaja, her er det penger overalt. *Se rundt i stua*

 

Har dere sett trommesettet mitt? Nei, det har vi ikke sett.

 

G E N I A L T :)

4873455[/snapback]

 

 

Reklamen for dårlig ånde. en liten jente faller og begynner å gråte. så kommer en mann bort å spør om han skal blåse. jenta får panikk å løper alt hun har vekk. Så viser de en tannkremtube :p

4874771[/snapback]

 

 

Det er nok favorittene! :D

Lenke til kommentar

Riesen reklamen slår jo alt. Husker at de "tilfeldige" forbipasserende sa noe som dette: "mmmmm den er veldig god og IKKE for søt!"... "Kan jeg få en til?" "...den smelter på tungen!"

 

Jeg skjønnte aldri om denne reklamen var ment seriøst eller ikke, jeg håper det :p

 

I samme kategori finner man også "Chillit bang" eller hva det nå er, med han fyren som heter Anders Hansen. Den dårligste dubbingen jeg har hørt+ at han roper under hele reklamen: "SE HVOR RENT DET BLIR!! PÅ KUN 2 MINUTTER!" den mikrobølgeovna de vasker må ha blitt brukt til å sprenge en rotte i tror jeg..

Lenke til kommentar
Jeg elsker Nidar's julemarsipan reklame. Spillt inn på Røros/Tolga, det blir ikke jul uten!! Noen som har den forresten? :love:

5222721[/snapback]

 

Han får et eple i stedet for marsipan gris vet dere, å så ser alle dumt på han som er så glad og tror han har kjøpt en fin premie til den som får mandelen. Ingen som har den? :)

Lenke til kommentar

Må si at reklamene som gir et intrykk på meg, er helt klart de som inneholder humor. Av slike er det en som popper inn i hodet mitt. Er vel en reklame for Rema(eller en annen butikk) om jeg ikke husker helt feil: Det er disse 'hybelrottene' som har klart å skifte bæreposene sine med noen andre 'skjeive' gutter. Når de ser hva som er oppi posen, finner de en tanga og noen sorter grønnsaker. Hybelfolka ser redd på hverandre før de begge begynner å skrike!

 

:!: Er like morsom hver gang! :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Reklamen "Priceless Blowjob" er noe av det morsomste jeg noensinne har sett. Den ligger bla. på DC++ diverse steder. Vet aldri om den ble sendt på tv, men den er et lite mesterstykke :wee:

Lenke til kommentar
Reklamen "Priceless Blowjob" er noe av det morsomste jeg noensinne har sett. Den ligger bla. på DC++ diverse steder. Vet aldri om den ble sendt på tv, men den er et lite mesterstykke :wee:

5230595[/snapback]

 

Knowing that your girlfriends dad has a great sense of humour... PRICELESS.

 

Eller noe i den duren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...