Gå til innhold

Hvilket fps til en skyteglad gutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg så lyst på et nytt spill, burde helst være fps. Disse har jeg fra før av :

FarCry, Doom3, Painkiller, black hawk down, battlefield 2, HL2, alle Medal of honor spillene. Liker stort sett alle typer fps spill, har sett litt på boiling point, men det er visst så buggete. Har dere noen fps spill å anbefale? Hadde vært meget hyggelig.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Nå har jeg så lyst på et nytt spill, burde helst være fps. Disse har jeg fra før av :

FarCry, Doom3, Painkiller, black hawk down, battlefield 2, HL2, alle Medal of honor spillene. Liker stort sett alle typer fps spill, har sett litt på boiling point, men det er visst så buggete. Har dere noen fps spill å anbefale? Hadde vært meget hyggelig.. :)

Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay.

EDIT: For sein. :blush:

Endret av qweac
Skrevet (endret)

på tide å titte på eldre spill? enter the matrix (er vel ett), max payne, hl1, splintercell er mange å prøve. De er ikke dårlige selv om flere drar på årene =)

og så er det modder da, desertcombat gjorde jo bf1942 til ett nytt spill =) (antar flere spill har slike modder)

Endret av Admin'c
Skrevet (endret)

Chronlicles of Riddick: Escape from butcher bay burde du prøve ja. Ikke la deg lure av det faktum at det er basert på en filmatisert historie (dvs. filmene hender etter spillet). Spillet er kjempebra i motsetning til andre spill som er hentet fra filmverdenen.

Hvis du ikke har prøvd Unreal 2 så kan det være verdt en test (gammelt, og tror ikke det var så mange som likte det, men jeg syns det var en moro opplevelse, og det er det som teller.)

Star Trek Elite Force 2 var også moro. Som du kan se på avataren min ble jeg meget inspirert av det :p

Endret av dravisher
Skrevet

Venter selv på Quake 4, men hvis du ikke har prøvd Max Payne serien kan jeg anbefale den på det sterkeste!

Unreal 2 er og verdt å se på, selv om det ikke måler seg med originalen.

Og for din egen helse, hold deg unna Enter the Matrix. Så du holdt deg unna boiling point fordi det var buggete, og det samme gjelder med ETM.

Skrevet

Tusen takk for alle svarene, jeg har nå bestilt max payne 1 og 2, pluss Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay, Mafia og deus ex.. :) "Gamle" spill = cheap!

Nok en gang takk for svarene.. :)

Skrevet (endret)

Som folk sier, Riddick er dritrått. Etter min mening er det det beste FPS'et som kom ut i 2004 (ja, bedre enn HL2). Historien er kjempefin, den geniale sjangermiksingen er... genial, dettekniske (grafikk, fysikk, AI) er også i toppklassen, osv osv.

Dette er et knallspill, som du absolutt MÅ prøve, i allefall om du sier at du er en FPS-fan.

Du får det billig overalt, blant annet på Play.com, hvor du får det for knappe 120kr.

Jeg kaller meg selv en FPS-fan (en generell spill-fan, egentlig), og jeg ventet leeeenge med å i det hele tatt gidde å prøve spillet. Jeg angrer hvert eneste sekund. Ikke gjør samme feil, skaff deg spillet. Det vil du garantert ikke angre! ;)

EDIT:

på tide å titte på eldre spill? enter the matrix (er vel ett), max payne, hl1, splintercell er mange å prøve. De er ikke dårlige selv om flere drar på årene =)

Det er faktisk bare ètt av de spillene du nevner der som er FPS.

Endret av MeTa][iC
Skrevet (endret)

Painkiller burde passe for en som er skyteglad ;)

Edit: Beklager, så ikke at han hadde skrevet Painkiller.

Endret av CurSe
Skrevet
Tusen takk for alle svarene, jeg har nå bestilt max payne 1 og 2, pluss Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay, Mafia og deus ex.. :) "Gamle" spill = cheap!

Nok en gang takk for svarene.. :)

Og du vil kose deg MYE me de spilla :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...