Bertelsen Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Nå har jeg så lyst på et nytt spill, burde helst være fps. Disse har jeg fra før av : FarCry, Doom3, Painkiller, black hawk down, battlefield 2, HL2, alle Medal of honor spillene. Liker stort sett alle typer fps spill, har sett litt på boiling point, men det er visst så buggete. Har dere noen fps spill å anbefale? Hadde vært meget hyggelig..
thomassit0 Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 (endret) Chronicles of Riddick skal være ganske bra.. også kommer HL2 Aftermath om ikke så lenge tror jeg. og Quake 4 kommer om noen mnd tror jeg. Endret 13. september 2005 av 2mass
Erlendz Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 (endret) Nå har jeg så lyst på et nytt spill, burde helst være fps. Disse har jeg fra før av :FarCry, Doom3, Painkiller, black hawk down, battlefield 2, HL2, alle Medal of honor spillene. Liker stort sett alle typer fps spill, har sett litt på boiling point, men det er visst så buggete. Har dere noen fps spill å anbefale? Hadde vært meget hyggelig.. Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay. EDIT: For sein. Endret 13. september 2005 av qweac
Admin'c Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 (endret) på tide å titte på eldre spill? enter the matrix (er vel ett), max payne, hl1, splintercell er mange å prøve. De er ikke dårlige selv om flere drar på årene =) og så er det modder da, desertcombat gjorde jo bf1942 til ett nytt spill =) (antar flere spill har slike modder) Endret 13. september 2005 av Admin'c
Axefjord Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Hidden and dangerous 2 Max payne 1&2 Americas army (gratis online-spill, utviklet av amerikanske forsvaret)
dravisher Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 (endret) Chronlicles of Riddick: Escape from butcher bay burde du prøve ja. Ikke la deg lure av det faktum at det er basert på en filmatisert historie (dvs. filmene hender etter spillet). Spillet er kjempebra i motsetning til andre spill som er hentet fra filmverdenen. Hvis du ikke har prøvd Unreal 2 så kan det være verdt en test (gammelt, og tror ikke det var så mange som likte det, men jeg syns det var en moro opplevelse, og det er det som teller.) Star Trek Elite Force 2 var også moro. Som du kan se på avataren min ble jeg meget inspirert av det Endret 13. september 2005 av dravisher
Bear^ Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Om du ikke har noe imot litt eldre spill er Max Payne spillene meget bra. Kan også anbefale Soldier of Fortune 2 og Mafia.
siDDis Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Deus Ex, beste single player FPS spelet i historien Så har du og System Shock 2
zeox Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Venter selv på Quake 4, men hvis du ikke har prøvd Max Payne serien kan jeg anbefale den på det sterkeste! Unreal 2 er og verdt å se på, selv om det ikke måler seg med originalen. Og for din egen helse, hold deg unna Enter the Matrix. Så du holdt deg unna boiling point fordi det var buggete, og det samme gjelder med ETM.
Bertelsen Skrevet 14. september 2005 Forfatter Skrevet 14. september 2005 Tusen takk for alle svarene, jeg har nå bestilt max payne 1 og 2, pluss Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay, Mafia og deus ex.. "Gamle" spill = cheap! Nok en gang takk for svarene..
Togo Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Serious Sam må jo være nr1 for deg som er skyteglad. Bare springe rundt å holde inn avtrekkeren der, det.
Matmoms Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 (endret) Call of Duty og solider of fortune 1 og 2 Endret 14. september 2005 av Matmoms
Inaktiv bruker 2 Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Du må seriøst prøve Soldier of Fortune 2 ja. Genialt spill og GOD grafikk til å være så gammelt. på 1600x1200 og full grafikk klarer jeg 100% stabil 125fps og det ser fantastisk ut.
DrCaptain Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Som mange andre har nevnt: The Chronicles of Riddick. Fjorårets nest beste skytespill!
Mala Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Kan støtte The Chronicles of Riddick fullt ut, Max Payne spilla er jo begge meget meget bra, sjøl om det ikkje er FPS da men
Hr. Jenssen Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 (endret) Som folk sier, Riddick er dritrått. Etter min mening er det det beste FPS'et som kom ut i 2004 (ja, bedre enn HL2). Historien er kjempefin, den geniale sjangermiksingen er... genial, dettekniske (grafikk, fysikk, AI) er også i toppklassen, osv osv. Dette er et knallspill, som du absolutt MÅ prøve, i allefall om du sier at du er en FPS-fan. Du får det billig overalt, blant annet på Play.com, hvor du får det for knappe 120kr. Jeg kaller meg selv en FPS-fan (en generell spill-fan, egentlig), og jeg ventet leeeenge med å i det hele tatt gidde å prøve spillet. Jeg angrer hvert eneste sekund. Ikke gjør samme feil, skaff deg spillet. Det vil du garantert ikke angre! EDIT: på tide å titte på eldre spill? enter the matrix (er vel ett), max payne, hl1, splintercell er mange å prøve. De er ikke dårlige selv om flere drar på årene =) Det er faktisk bare ètt av de spillene du nevner der som er FPS. Endret 14. september 2005 av MeTa][iC
CurSe Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 (endret) Painkiller burde passe for en som er skyteglad Edit: Beklager, så ikke at han hadde skrevet Painkiller. Endret 15. september 2005 av CurSe
Erlendz Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 (endret) Painkiller burde passe for en som er skyteglad I sitt første innlegg sier trådstarter at han har det... Endret 15. september 2005 av qweac
Mala Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Tusen takk for alle svarene, jeg har nå bestilt max payne 1 og 2, pluss Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay, Mafia og deus ex.. "Gamle" spill = cheap!Nok en gang takk for svarene.. Og du vil kose deg MYE me de spilla
SPRCO Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Joint Operations Typhoon Rising er jo ogsaa et bra spill. Litt gammelt da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå