Gå til innhold

The OC (Usa) Diskusjons tråd *spoilers inside*

Hvor bra var siste sesong? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

262 stemmer

1. 1. Hvor bra var siste sesong? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      51
    • Terningkast 2 - Dårlig
      16
    • Terningkast 3 - Middels
      30
    • Terningkast 4 - God
      55
    • Terningkast 5 - Genial
      48
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      62

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Ikke det jeg vet. Har mesteparten av episodene her fra før, men lurer på å bestille dvd'ene. Noen av dere som vet hvor det lønner seg å bestille dem fra?

6699347[/snapback]

På Platekompaniet i Bergen koster hver sesong 299,- per stk. På nettsidene deres koster de derimot 599,-.

Skrevet
Ikke det jeg vet. Har mesteparten av episodene her fra før, men lurer på å bestille dvd'ene. Noen av dere som vet hvor det lønner seg å bestille dem fra?

6699347[/snapback]

På Platekompaniet i Bergen koster hver sesong 299,- per stk. På nettsidene deres koster de derimot 599,-.

6699371[/snapback]

Får satse på at det er flere platekompanier som har de til den prisen da. Må nesten ha både The O.C., Alias og 24 orginalt. :)

Skrevet (endret)

6699347[/snapback]

Se min post her, sesong 1 og 2 til ca NOK185 per sesong, inkl frakt, slippes midten av september.

Endret av Njål
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

6699347[/snapback]

Se min post her, sesong 1 og 2 til ca NOK185 per sesong, inkl frakt, slippes midten av september.

6701417[/snapback]

Hvor sa du?

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Fikset link'en, vet ikke hvorfor den ikke virket første gang.

6701478[/snapback]

Er ikke noen link på den siden du linket til.

Skrevet
Fikset link'en, vet ikke hvorfor den ikke virket første gang.

6701478[/snapback]

Er ikke noen link på den siden du linket til.

6701511[/snapback]

Jeg kommer til post#5139 i "Siste film du kjøpte"-tråden, uansett om jeg åpner link'en i min vanlige browser, eller i en der jeg ikke er logget inn (første gang lå det vel info om antall poster per side jeg bruker i link'en, som gjorde at brukere med annet oppsett bare kom til tråden, ikke posten).

For enkelhets skyld kan jeg gjenta link'ene til CD Wow her:

Sesong 1

Sesong 2.

Skrevet

men der får man ikke norsk undertekst :(

altså jeg forstår 99% av all engelsk, men jeg liker å ha det på norsk også, i tilfelle den ene prosenten er veldig viktig :p

Skrevet
men der får man ikke norsk undertekst :(

altså jeg forstår 99% av all engelsk, men jeg liker å ha det på norsk også, i tilfelle den ene prosenten er veldig viktig :p

6702722[/snapback]

1. Han som spurte hvor det lønner seg å bestille fra nevnte ikke behov for norske undertekster.

2. Se disse (og andre filmer/serier) utekstet/med engelske undertekster, og du kommer til å forstå 100% av all engelsk på kort tid.

• 3 uker senere...
Skrevet
Hei. Kan noen fortelle meg hva som har skjedd til nå?? har bare sett de to siste episodene.. hvem skjøt Marissa? hvorfor??

-Bountyhunter

6797102[/snapback]

Hvilken sesong har du sett de to siste episodene av?

Skrevet
Hei. Kan noen fortelle meg hva som har skjedd til nå?? har bare sett de to siste episodene.. hvem skjøt Marissa? hvorfor??

-Bountyhunter

6797102[/snapback]

Du tenker kanskje på Trey Atwood istedet? Broren til Ryan.

Som Marissa drepte.

Det var på slutten av sesong 2.

Eller så tenker du på:

At Marissa døde i en bilulykke på slutten av sesong 3?

Skrevet (endret)
Nå døde vel ikke akkurat Trey, men havnet i koma for så å flytte til Las Vegas når han våknet opp igjen? Correct me if im wrong...

6797688[/snapback]

iiik, sorry :no:

Nå snakker jeg feil her ja..

Han døde jo selvførgelig ikke, han tok bussen vekk og flyttet.

Begynner å bli lenge siden jeg har sett noe the OC nå.

Skal se alt på nytt igjen når det nærmer seg vinter.

Endret av _Scotty_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...