Gjest Slettet+56132 Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Jeg er stor fan av Delta Force serien og lurer på jeg burde satse på Joint Ops + tileggpakka. Har Delta Force: Extreme og syntes at det var sykt kult! Men hva mener dere, burde jeg satse på og kjøpe Joint Ops?
Shotgun Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Liker du Delta Force serien, så liker du dette også. Egentlig kan jeg ikke si hva som er s vanvittig bra med dette spillet, men jeg spiller det ufattelig mye på nettet. Blir liksom ikke lei. Det blir stadig lagt ut nye kart, og man spiller liksom ikke det samme om igjen. Dessuten er det morro å spille i Coop sammen med andre. Både på nettet, og på LAN. Anbefaler å kjøpe det. Dessuten så har det jo blitt så billig.
Hr. Jenssen Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 (endret) Jess, har samme mening som Shotgun. Joint Ops er et meget bra spill, og om du liker DFX kommer du definitivt til å like JO, for begge bygger på samme grafikk-motor, og mye av det samme er mulig i begge spillene (kjøre diverse kjøretøy, bruke samme våpen, etc.). Utvidelsen til JO har jeg ikke prøvd, men den har fått mye skryt, og legger til flere nye maps, våpen og kjøretøy (mopeden er ikke mulig i vanilla JO, bare i utvidelsen). Absolutt noe å prøve, i allefall om man er fan av Delta Force og/eller Battlefield. Liker man begge disse franchisene er det ingen ting i veien for at en kan få sitt livs spillopplevelse med JO, da JO er veldig DF-likt, men gameplay er hovedsaklig inspirert av BF-serien, med diverse kjøretøy på vann, land og i lufta, og store maps med baser som kan bli tatt over og tilbaketatt, osv osv. Så om du er DF- og BF-fan eller i det minste fan av èn av seriene MÅ du prøve dette. Rart du ikke har prøvd det enda. Men beware! Pass på hvor du kjøper det, for det varierer utrolig i pris! Noen steder kan du få det for en hundrings, mens andre steder for oppi 500kr! Jeg kan finne noen linker til deg, med sjapper som selger billig. EDIT: Oj, det var ikke mange nettbaserte sjapper som selger det billig nå. Det billigste jeg fant var faktisk 149,-. På Norli i byen her selger de det for 99,-. Men vi kan jo gjøre en liten deal. Du kan kjøpe mitt JO. Jeg spiller det ikke lenger likevel, jeg så. Men dette må vi i såfall gjøre via PM eller bruktmarkedet. EDIT2: Jeg ser at Bestshop.no selger både Joint Ops og Escalation for 129,- pr/stk nå. Vet ikke hva de tar i frakt og sånn. Om du vil kjøpe JO av meg (har ikke Escalation), kan jeg fint selge det for hundringsen (inkl. frakt). Endret 10. september 2005 av MeTa][iC
ttt Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Konkrete spørsmål skal under "Spørsmål og svar - PC/Konsoll". Tråd flyttes.
Gromle Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Joint Ops + Escalation er sjefolainen! Jeg synes det overgår Battlefield 2 på alle måter. Enorme kart, og ettersom spillet begynner å dra på årene, så er mest seriøse spillere igjen nå. Og med tanke på at spillet nesten ikke koster noe lenger, så er det absolutt verdt pengene!!
Lasse 90 Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Prøvde joint ops igjen her om dagen og vart litt skuffet. Det var jo nesten ingen servere som det var folk på, det lagget noe fryktelig. Men det er jo veldig morsomt spill når det er mange folk og lite lag. Festlig å snipe mot fiendebasen
Gromle Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 har lite problemer med lag her i gården. Selv ikke på servere med 150 spillere. Men som du sier, så er det desverre ikke så mange som spiller det lenger. Men det er fortsatt mye moro å hente ut av det spillet. Og BTW, jeg elsker snipere. Snike seg bak dem å ta dem med kniv eller ett velplassert headshot med halge
termi.- Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 (endret) nova har ikke kommet med noen bra spill siden land warrior kom for en del år siden...joint ops er en eneste stor glitch. er rett og slett så mange glitchs i spillet at en blir gal av det Test heller land warrior(er høy ping men likevel konge gameplay), eller BHD har aldri opplevd et mer bugga spill enn jo...eneste grunn folk spiller det er pga stat!! Endret 11. september 2005 av termi.-
Gromle Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Bullshit! JO funker som faen! Det har sine feil, men de god sidene veier opp for med utrolig god margin! Hva med noen eksempel på de mange glitchene dine?
Hr. Jenssen Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 (endret) nova har ikke kommet med noen bra spill siden land warrior kom for en del år siden...joint ops er en eneste stor glitch. er rett og slett så mange glitchs i spillet at en blir gal av det Test heller land warrior(er høy ping men likevel konge gameplay), eller BHD har aldri opplevd et mer bugga spill enn jo...eneste grunn folk spiller det er pga stat!! Jasså. Du sier at Land Warrior er bra, og at JO er dårlig. Jeg skal ikke le, jeg skal ikke le, jeg skal ikke.... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Herregud, mann! Land Warrior var jo så sykt dårlig! Grafikken sugde (en slags "forbedring" av DF1's grafikk - Bare at LW kom ti tusen år senere), det var ingen historie, brettene var store og såpass dårlig detaljerte at hver gang man så et tre, var det skuddår, osv osv. JO er nok det tredje beste Nova har kommet med. Det beste er det første DF, som for sin tid var sinnsykt bra, og på en andreplass DF:BHD, som for èn gangs skyld tillot et _LITT_ mer variert gamleplay og en _LITT_ bedre grafikk og atmosfære enn de tidligere DF-spillene. Nevn EN bug i BF:BHD og JO. Jeg kan ikke det. Endret 12. september 2005 av MeTa][iC
Cluster1 Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Bullshit! JO funker som faen! Det har sine feil, men de god sidene veier opp for med utrolig god margin! Hva med noen eksempel på de mange glitchene dine? 4827912[/snapback] Gammel tråd men uansett.. Har du ikke opplevd glitch i JOTR og JOE? Folk som glitcher igjennom veggene f.eks? Glitcher folk i tanksene? Glitcher kjøretøy inn i containere og bygninger? Nova er klar over glitchene som er mulige, og har presisert at det er på lik linje som juks.
Gromle Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Har sett dem en sjelden gang. Men på de serverne jeg har spillt på, så har de ikke vært brukt.
Cluster1 Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Har sett dem en sjelden gang. Men på de serverne jeg har spillt på, så har de ikke vært brukt. 5497949[/snapback] Jeg spiller hovedsaklig bare Escalation på Zweihander 1 (AAS) og SpecOps (AAS) Du da? Kaller du deg Gromle i spillet?
Gunfreak Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 det er en stor forsjell å BF og JO. i BF spilla, er man bare på beina til man finner noe å sitte i. våpene er ubruklige osv. men i JO er det mye er infanteri vs infanteri. du tåler også ikke spesielt mye(så lenge de ikke lagger da)
KillerX Skrevet 26. januar 2006 Skrevet 26. januar 2006 jo er et veldig bra spill! glemte faktisk av at jeg hadde det!
Gromle Skrevet 27. januar 2006 Skrevet 27. januar 2006 Har sett dem en sjelden gang. Men på de serverne jeg har spillt på, så har de ikke vært brukt. 5497949[/snapback] Jeg spiller hovedsaklig bare Escalation på Zweihander 1 (AAS) og SpecOps (AAS) Du da? Kaller du deg Gromle i spillet? 5498815[/snapback] Kaller meg Gromle ja, men er lenge siden jeg har spillt noe særlig nå. Kanskje man skulle starte med det igjen..
Suncurtain Skrevet 29. januar 2006 Skrevet 29. januar 2006 Har rundet og spilt de tre første i df-serien, og liker de ganske godt, spesielt de 2 første Hvilken versjon kommer etter land warrior, og hvilken etter der igjen?
Cluster1 Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Har rundet og spilt de tre første i df-serien, og liker de ganske godt, spesielt de 2 første Hvilken versjon kommer etter land warrior, og hvilken etter der igjen? 5519963[/snapback] Land Warrior - Task Force Dagger - Black Hawk Down + Team Sabre - Joint Operations Typhoon Rising + Escalation - Delta Force Xtreeme
Znoken Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Og BTW, jeg elsker snipere. Snike seg bak dem å ta dem med kniv eller ett velplassert headshot med halge Liker du og sniper så er det bare og ta deg en tur på serveren vår..Vi er en snipersquad og har det skikkelig gøy sammen....Link til websiden vår står i signaturen og serveren vår heter det samme som squaden vår....
Cluster1 Skrevet 30. januar 2006 Skrevet 30. januar 2006 Hei Znoken.. Oslo snipers har jeg vært medlem av.. i 2003 da man spilte BHD. Den gang het jeg Corporal Flash, nå er det bare Joint Operations jeg spiller under navnet LeG-Flash -RP-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå