Gå til innhold

Tips til oppkjøringen på bil.


WebSurf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et lite spm. Kan jeg ta oppkjøring før jeg tar teori? Eller jeg må jeg ta teori først? :ermm:

5404521[/snapback]

Du må ta teorien først.

5404529[/snapback]

 

Ok :cool:

Men kan jeg ta oppkjøring før jeg er 18?

5404569[/snapback]

Nei, ikke etter hva jeg har hørt, men du kan ta oppkjøringen på dagen, det går. :yes:

Lenke til kommentar
Nei, ikke etter hva jeg har hørt, men du kan ta oppkjøringen på dagen, det går. :yes:

5411982[/snapback]

Med mindre det er på en søndag eller annen helligdag, that is. Jeg hadde 18-årsdag 1/1, så jeg fikk ikke oppkjøring på dagen. :( De hadde faktisk ikke noe ledig før 8. februar.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Yess! da var lappen i boks. Hadde oppkjøring 10:40 ute på biltilsynet i bergen i dag, kjørte en liten rundte rundtomkring og plutselig stod jeg der med lappen i hånden. Er skikkelig fornøyd, og glad for at jeg sto, selv om jeg gjorde et par småfeil.

 

Måtte bare si det, og takke for hjelpen her i tråden, står en del som har vært til hjelp her.

Lenke til kommentar
Yess! da var lappen i boks. Hadde oppkjøring 10:40 ute på biltilsynet i bergen i dag, kjørte en liten rundte rundtomkring og plutselig stod jeg der med lappen i hånden. Er skikkelig fornøyd, og glad for at jeg sto, selv om jeg gjorde et par småfeil.

 

Måtte bare si det, og takke for hjelpen her i tråden, står en del som har vært til hjelp her.

5426323[/snapback]

Gratulerer! :thumbs:

Lenke til kommentar
Yess! da var lappen i boks. Hadde oppkjøring 10:40 ute på biltilsynet i bergen i dag, kjørte en liten rundte rundtomkring og plutselig stod jeg der med lappen i hånden. Er skikkelig fornøyd, og glad for at jeg sto, selv om jeg gjorde et par småfeil.

 

Måtte bare si det, og takke for hjelpen her i tråden, står en del som har vært til hjelp her.

5426323[/snapback]

 

Så fint! Grattis! :w00t:

Lenke til kommentar
Hadde oppkjøring idag, og stod konservativ_woot.gif ! Kjørte opp i Drøbak og fikk rute B10 ut mot Ski rundt der og tilbake. Gikk veldig bra!

Da er vi to! :D

Jeg kjørte riktig nok i Bergen ;)

 

Leste denne tråden framlengs og baklengs kvelden før, er uten tvil en god del bra tips.

 

*ut og kjøre*

Endret av Loomy
Lenke til kommentar
Skal kjøre opp på mandag 16 i Drøbak. Begynner å kjenne nervene nå. Noen som har erfaring og tips å komme med?

5429456[/snapback]

 

Tomlene inni rattet og følg med vikeplikten! Det eneste sensoren min hadde å klage på var at jeg ikke holdt henda riktig (kl.10 og kl.14) på rattet, og at jeg ikke holdt tomlene inni... :blush:

Ellers så skal det være smal sak så lenge man holder fartsgrensa og overholder vikeplikt og plasserer seg rett i trafikken!

 

Du heller ikke spille Need For Speed Underground e.l. før du skal ut å kjøre, det er ikke helt bra det! hehe... :innocent:

Endret av vincent_vega
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Det eneste sensoren min hadde å klage på var at jeg ikke holdt henda riktig (kl.10 og kl.14) på rattet, og at jeg ikke holdt tomlene inni...

 

Det var merkelig, har aldri hørt at man må holde tomlene rundt/inni rattet.. jeg kjører bestanding med dem "utpå rattet" har aldri fådt noen klager, har oppkjøring den 8/2 så får se da..

Lenke til kommentar

Bestekompisen min sa til sensor at han ikke visste hvordan han skulle holde henda (hadde glemt det grunnet nerver) så sensor fortalte det som badjoo sa...

 

Er ingen vits i å provosere sensor på en sånn ting, så jeg kjørte med henda ti på to, selvom jeg er vant til, og liker best å kjøre med en hand på rattet..

Er tross alt ikke noe vits i å gjøre feil om du vet om det..

Lenke til kommentar
Gratulerer :D

 

Sier som kjørelæreren min sa til meg: Det er nå du skal begynne å lære å kjøre bil ;)

 

Perfekt med 2, toer feil?

 

Bra du bestod da :)

5563225[/snapback]

 

 

Ja nesten perfekt da ;) han sa det var den mest behagelige turen han hadde hatt den dagen :D

 

 

 

 

Lykke til Misp :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...