Gå til innhold

Hvor blir det av den hersens patchen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

meget mulig, men det er også mulig de bare har redusert litt på de sinnsyke kravene som er på høyere awards og latt de som den gjennomsnittlige spiller allerede har fått ligge. dermed gjør de en mindre gruppe brukere sure fordi de mister X medaljer o.l. samtidig som de store massene blir mer fornøyde fordi noen ting ikke virker så sykt uoppnåelige som de var tidligere....

 

min teori iallefall

Lenke til kommentar
Rank/Awards· Criteria for gaining ranks and awards has been changed.

Mon tro om dette får tilbakevirkende kraft, dvs at vi må ta dem på nytt om de forandrer på kriteriene

Hmm ja det mest rettferdige ville jo være det. Det beste hadde hvertfall vært om de fjernet spesielt "expert knife" (og evt. "expert pistol") badge fra alle da de som har disse i praksis har exploitet for å få dem.

Lenke til kommentar
Rank/Awards· Criteria for gaining ranks and awards has been changed.

Mon tro om dette får tilbakevirkende kraft, dvs at vi må ta dem på nytt om de forandrer på kriteriene

Hmm ja det mest rettferdige ville jo være det. Det beste hadde hvertfall vært om de fjernet spesielt "expert knife" (og evt. "expert pistol") badge fra alle da de som har disse i praksis har exploitet for å få dem.

Det du sier der er faktisk at alle som faktisk greier den har exploitet den, og at det da er umulig å få den uten juks :dontgetit:

Lenke til kommentar

Så lenge diverse badges ikke gir noensomhelst fordel eller ulempe ingame (påvirke valg av commander o.s.v.) så gir jeg pokker i om X antall personer har skaffa seg expert pistol eller knife badge, så for min del kan de bare beholde dem. Hadde det hatt innvirkning på gameplay, hadde det vært noe helt annet.

 

Vi vet godt at du er den største jukseren i historien Markaren :p (kidding)

Lenke til kommentar
Rank/Awards· Criteria for gaining ranks and awards has been changed.

Mon tro om dette får tilbakevirkende kraft, dvs at vi må ta dem på nytt om de forandrer på kriteriene

Hmm ja det mest rettferdige ville jo være det. Det beste hadde hvertfall vært om de fjernet spesielt "expert knife" (og evt. "expert pistol") badge fra alle da de som har disse i praksis har exploitet for å få dem.

Det du sier der er faktisk at alle som faktisk greier den har exploitet den, og at det da er umulig å få den uten juks :dontgetit:

:!:

 

 

i patch 1.2 (evt. 1.1.1) så kan de kanskje legge til litt andre unlocks (som nevnt overalt i dette forumet, hvorfor skal en Kinesisk soldat løpe rundt med SA-80, liksom :p )

Lenke til kommentar
Hvor har du sett ham spille da?

 

Edit: Er han Norges best rangerete? Eller er det Lord-Shaft?

 

Edit2: 500 innlegg :fun:

jeg så man en gang på en BF.no server, eller iallefall en av de mer vanlig brukte norske (BF.no, catch, e.t.c.), for det er der jeg spiller :)

 

han dominerte rankinglista ganske bra, for å si det slik, og det var uten å BH whore...

Lenke til kommentar

Er ikke den norske lista sånn:

1. [Aos]Urban Fra fra dette forumet 59 000

2. Markaren fra dette forumet (*snakke om seg selv i tredje person :hmm: ) 54000

3. Bjs.exezic fra Bf.no forumet 46 000

 

Eller?

 

Som sagt tror jeg det ikke er mulig for et levende menneske å få expert knife badge uten "hjelp".

 

Aber, MrLee kan bare huske å ha sett deg på Zatar wetlands en gang..?

Makan til kjedlig bane, uffuff.

Endret av Markaren
Lenke til kommentar
Er ikke den norske lista sånn:

1. [Aos]Urban Fra fra dette forumet 59 000

2. Markaren fra dette forumet (*snakke om seg selv i tredje person :hmm: ) 54000

3. Bjs.exezic fra Bf.no forumet 46 000

 

Eller?

 

Som sagt tror jeg det ikke er mulig for et levende menneske å få expert knife badge uten "hjelp".

 

Aber, MrLee kan bare huske å ha sett deg på Zatar wetlands en gang..?

Makan til kjedlig bane, uffuff.

Zatar er garantert den kjedeligste MEC-banen ja, faktisk synes jeg bare Songhua og Daquing er verre :p

Lenke til kommentar
noen som vet når patchen kommer eller??

BF2 patch 1.03

Alpha - 2 Sept

· Beta - 19 Sept

· Final - 23 Sept

· CQC/ECG Sub - 28 Sept

· Release - 3 Oct

 

 

Sånn pluss minus :innocent:

Du glemte en liten detalj. Lista blir vel ser vel egentlig ut sånn etter hvert:

 

Alpha - 2 Sept

· Beta - 19 Sept

· Final - 23 Sept

· CQC/ECG Sub - 28 Sept

· Unexpected "trouble" with patch. :hrm: SORRY FUCKERS! YOU'RE GONNA HAVE TO WAIT A FEW YEARS LONGER!

· Release - 666th of December --- 2085

 

...

Lenke til kommentar
Seriøst, de burde absolutt nerfe M203, GC 30 og C4. Finnes alt for mange latterlige folk som kun springer rundt med slike våpen. Lengre reload tid sier jeg, eller global ban til de som bruker det :w00t:

Nei nei :p C4 er bra det da. Bare fordi dem sprenger tanks og sånt så betyr det ikke at dem må nerfes.

 

Om man nå skal ta det opp så er det jo strengt tatt ikke realistisk å snu turreten til en tanks så¨hurtig. Så det burde de fixe på så spec ops'ene har tid til å skifte kit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...