Gå til innhold

Hvor blir det av den hersens patchen?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Svineri..........skulle ha vært forbudt etter min mening. Slike kamikaze- stunt er ikke bra.......imho. Jeg kan akseptere det så lenge det gjøres uten at de tar selvmord på samme tingen.

Jeg skjønner virkelig ikke problemet her? Det jo en fin måte å stoppe f.eks spawnrape..

Skjønner heller ikke hvorfor noen er så sure for litt jihad jeeping. Det er faktisk ganske vanskelig å bruke C4 offensivt, selv med en jeep for hånden. C4 er også det sikreste kortet mot BH-horing på mashtuur: få opp 2 C4 pakker øverst på flaggstanga, vent på byttet ;)

 

Så patch 1.03 bør ikke gjøre noe med C4!

Det er mye morro man kan gjøre med c4 da! Det er ikke så vrient å bruke den offensivt uten jeep heller, spill på trange bybaner så funker den perfekt.

 

Her er min løsning på bh-horer i hvertfall! (c4 all the way)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er mye morro man kan gjøre med c4 da! Det er ikke så vrient å bruke den offensivt uten jeep heller, spill på trange bybaner så funker den perfekt.

 

Her er min løsning på bh-horer i hvertfall! (c4 all the way)

Det der er jo spawnrape på en UCB. TEIT!

(Ser ut som Clean sweep, og du som MEC stod inne i USMC sin UCB)

UCB = UnCappable Base

ville tro det er det ja, pluss at hvis man skal plante C4 må man først komme til Helolandingsplassen, plante C4 pakkene og videre vente på at den sprenger uten at noen ser deg. for ikke å snakke om at alle i basen går inn i alarmberedskap når du først har sprengt heloet

Lenke til kommentar
eneste gangene du har en halv kjangs å klare det er hvis usmc har en totalt idiot commander

Med andre ord: En sniper med M95 som er commander som har hoppet opp i et jagerfly. Akkurat denne comboen kunne gjerne blitt umulig i neste patch. Evt at Commander får minuspoeng av å sitte i fly/angrepshelikopter.

Lenke til kommentar
Svineri..........skulle ha vært forbudt etter min mening. Slike kamikaze- stunt er ikke bra.......imho. Jeg kan akseptere det så lenge det gjøres uten at de tar selvmord på samme tingen.

Jeg skjønner virkelig ikke problemet her? Det jo en fin måte å stoppe f.eks spawnrape..

Det jeg sier er at suicidinga er noe svineri - ikke selve bruken av C4. Altså det å ramme en tanks med din egen buggy klistra med C4 - og at du selv sitter i førersetet når det smeller.

Lenke til kommentar
Svineri..........skulle ha vært forbudt etter min mening. Slike kamikaze- stunt er ikke bra.......imho. Jeg kan akseptere det så lenge det gjøres uten at de tar selvmord på samme tingen.

Jeg skjønner virkelig ikke problemet her? Det jo en fin måte å stoppe f.eks spawnrape..

Det jeg sier er at suicidinga er noe svineri - ikke selve bruken av C4. Altså det å ramme en tanks med din egen buggy klistra med C4 - og at du selv sitter i førersetet når det smeller.

Jeg suicider gjerne for å drepe noen stygge tank whores av noen lamere avlet av et par haXorE, som liker å plage whinere :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Det er mye morro man kan gjøre med c4 da! Det er ikke så vrient å bruke den offensivt uten jeep heller, spill på trange bybaner så funker den perfekt.

 

Her er min løsning på bh-horer i hvertfall! (c4 all the way)

Det der er jo spawnrape på en UCB. TEIT!

(Ser ut som Clean sweep, og du som MEC stod inne i USMC sin UCB)

UCB = UnCappable Base

Nå ble jeg jo faktisk skutt ned over den basen, så jeg hadde ikke no annet valg

venta egentlig på at et bedre fartøy enn BH skulle spawne, og litt gøy må man jo ha det :D

Lenke til kommentar
Det er mye morro man kan gjøre med c4 da! Det er ikke så vrient å bruke den offensivt uten jeep heller, spill på trange bybaner så funker den perfekt.

 

Her er min løsning på bh-horer i hvertfall! (c4 all the way)

Det der er jo spawnrape på en UCB. TEIT!

(Ser ut som Clean sweep, og du som MEC stod inne i USMC sin UCB)

UCB = UnCappable Base

Nå ble jeg jo faktisk skutt ned over den basen, så jeg hadde ikke no annet valg

venta egentlig på at et bedre fartøy enn BH skulle spawne, og litt gøy må man jo ha det :D

lagg...

Lenke til kommentar
Det er èn av grunnene til at jeg ikke spiller på norske/svenske servere - de har jo ikke regler i det hele tatt.

Gudskjelov har jeg funnet en rekke utenlandske servere som ikke tillater "suiciding" med C4 osv.

Du (eller noen andre) kunne vel ikke tilfeldigvis tipse om hvilke gode servere som finnes av denne typen? Jeg er også veldig lei av hvordan det spilles på bf.no serverne..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

I følge dette så kommer patchen 3. oktober..

 

BF2 patch 1.03

Alpha - 2 Sept

· Beta - 19 Sept

· Final - 23 Sept

· CQC/ECG Sub - 28 Sept

· Release - 3 Oct

 

Wake Island· In a surprise move, forces of the People's Liberation Army have attacked and captured Wake Island in a bid to threaten US lines of supply. USMC forces have been short-stopped from their deployment in Manchuria to respond to this new threat. The airbase on Wake Island is the lynchpin of the Chinese air threat, however it is highly susceptible to ground attack from either the northern

 

Compare Feature· By clicking the COMPARE button in BFHQ, you can search for another players name and load their current stats into BFHQ. Using the arrow buttons next to the name in the top-left corner of the menu, you can toggle between your stats and their stats. You can also load a player's stats by double-clicking on their name in any leaderboard.

 

Favorites/History· There is a new tab in the MULTIPLAYER menu that holds a list of the last 20 internet servers you have connected to, plus a list of servers you have selected as favorites.

 

BF2 Account Tag · You can add a 6-character prefix to your account nickname which will be displayed in-game next to your nametag in the scoresheet, in game messages, and above your player. This prefix does not change your account name or statistic information (e.g. the prefix does not appear next to your name on the leaderboards). You can change this prefix at any time at the account login menu.

 

Server Reserved Slots· Server admins can define a list of player BF2 account names which will reserve VIP slots on the server.

 

Engineer/Helicopter· Modified the rate at which engineer can repair a helicopter while sitting in the helicopter. It now takes longer for the engineer to repair the helicopter.

 

Vehicle/Control Point Capture· Only one person in a vehicle counts towards a control point capture. If passengers want to increase the rate of the flag change, they must disembark from the vehicle.

 

Vehicle/Soldier interaction· Improved physics of vehicles against soldiers so that soldiers are not as easily killed by moving vehicles. Bring on the wing-walkers!

 

Auto Balance· Auto team balance no longer moves the commander or squad leaders to the other team.

 

Point Farming· Limits placed on ability to point farm.

 

Rank/Awards· Criteria for gaining ranks and awards has been changed.

 

Supply Drop· The commander's supply drop now has an icon on the minimap and a 3D-map icon in the world.

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...