Gå til innhold

Hvor blir det av den hersens patchen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
' date='09/09/2005 : 17:23'] Er da ikke så mye seriøse bugs da... Nesten feilfritt i forhold til mange andre spill..

Da er du en av de heldige. I tillegg til en milliard "felles-bugs", som at en chopper pilot får TK når folka i helikopteret dør uten å bli skutt på, finnes det også alle de trilliardene av unike bugs som hver enkelt person har.

Jeg har disse FPS-problemene, som mange andre ikke har.

 

Jeg har forresten også lagt merke til at Geforce-kort har mye større sjanse for å få problemer med BF2.

 

Det er forøvrig derfor jeg i dag skal sette inn mitt splitter nye Radeon X800 GT, fordi jeg er lei av å se den jævla "Nvidia - The Way It Is Meant To Be Played"-logoen hver gang jeg starter opp, for så å bare få problemer med mitt Nvidia-kort. Snakk om ironi. De reklamerer for kort-merket som har størst problemer med spillet deres. :roll:

Lenke til kommentar

Hvafan? Oktober?

 

Først sier de slutten av august, så sier de starten av september :nei:

Greit, jeg vil heller ha en ferdig patch, enn enda et tilfelle hvor de må patche patchen, men måte på så seint det skal gå.

 

Vet ikke om jeg skal skylde på EA eller DICE, men hadde vært bedre om spillet hadde vært utsatt en (minst) en måned enn å slippe et spill som ser ut til å være i betafasen enda :no:

Lenke til kommentar
*Teamkills are registered in a new manner and are settled. Thus it becomes impossible teamkills for for example bringing down the Black Hawk get helicopter which then prompt on a group team degrees crash down

*The transport helicopter is adapted. The Black Hawk get something less powerful onboard miniguns. Also it will be no longer possible the helicopter in air continue repair.

 

bare disse to er det verd å vente litt på.. når jobben skal gjøres, gjør den skikkelig!

 

 

Men er det noen som har en indikasjon på hvor mange teamwork poeng man kan få fra hver teammate som medic/support? Er denne grensa latterlig lav eller latterlig høy? eller passe?

Lenke til kommentar

Jeg får en god del poeng når jeg er medic i alle fall. Men når vi er ett fullt lag så er det alltids greit å være 3 medicer, 1 support, 1 AT og en spec op. Vi hadde ett sånt squad nå i dag å vi tok over baser lett som bare f.... Nok medicer til å reviwe uansett :)

Lenke til kommentar
[iC' date=10/09/2005 : 00:25]
,09/09/2005 : 17:42] bf2 støtter vel egentlig ikke geforce4 da...

 

Klart det er noe bugs, men vil ikke si at de er kritiske.

Vil du ikke si at bugs'ene jeg hadde med spillet før patchene kom er kritiske? Hva mener du er kritisk da? At PC'en eksploderer når man putter inn plata? :dontgetit:

Hvis du spiller med gf4 så er det jo ikke så rart spillet oppfører seg litt rart. Eneste problemet jeg har hatt med fps drop er hvis xfire kjører i bakgrunn... :roll:

 

Håper bare ikke de mekker sammen en hurtig patch bare for å gjøre whinere fornøyde, ender bare opp med nye bugs (eller features som ea kaller det :) ).

Lenke til kommentar
' date='10/09/2005 : 02:53']
[iC,10/09/2005 : 00:25]
,09/09/2005 : 17:42] bf2 støtter vel egentlig ikke geforce4 da...

 

Klart det er noe bugs, men vil ikke si at de er kritiske.

Vil du ikke si at bugs'ene jeg hadde med spillet før patchene kom er kritiske? Hva mener du er kritisk da? At PC'en eksploderer når man putter inn plata? :dontgetit:

Hvis du spiller med gf4 så er det jo ikke så rart spillet oppfører seg litt rart. Eneste problemet jeg har hatt med fps drop er hvis xfire kjører i bakgrunn... :roll:

 

Håper bare ikke de mekker sammen en hurtig patch bare for å gjøre whinere fornøyde, ender bare opp med nye bugs (eller features som ea kaller det :) ).

Du kan raskt finne ut at du tar feil ved å se i profilen min. Der står det hvilket skjermkort jeg har. Jeg vet absolutt at standard BF2 ikke støtter bruken av GF4, men nå har jeg ikke dette kortet. Jeg har et meget oppegående kort.

Likevel har jeg disse problemene.

Lenke til kommentar

Når jeg tenker over det irriterer det meg mest at spec op'ene ikke får poeng for å sprenge artilleri, radar og kontrollvogna. Siden jeg spiller spec op stort sett hele tida og sprenger nettopp disse tingene så hadde det vært kjekt å fått poeng for dette som er meninga. Glad at 1.1 skal fixe det.

Lenke til kommentar

Jeg har opplevd en bug som gjorde at jeg ikke kunne dø og alle teammatene så ut som fiender på skjermen min. Det endte med at jeg drepte tonnevis med teammates, de prøvde å skyte tilbake med kuler, tanks, granater og etterhvert også kniv men jeg ble ikke engang skadet. "Get out of here cheater" - sa admin og banna meg. Serveren hadde et forum, og det var det flere som hadde opplevd det samme, admin gav seg og unbanna alle sammen siden det var pga feil det skjedde og ikke pga juks.

Lenke til kommentar

WEEEEEEEEEEE!!

 

http://www.neowin.net/forum/index.php?show...586499065&st=0&

 

Engineer/Helicopter· Modified the rate at which engineer can repair a helicopter while sitting in the helicopter. It now takes longer for the engineer to repair the helicopter.

 

Vehicle/Control Point Capture· Only one person in a vehicle counts towards a control point capture. If passengers want to increase the rate of the flag change, they must disembark from the vehicle.

 

En brå stopp med BH horing, kun piloten vil få poeng for å ta flagg :p

Endret av Markaren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...