Gå til innhold

Hvor blir det av den hersens patchen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg hadde håpet skulle bli fikset på er rakettene til co-piloten i fly. Jeg er ofte co-piloten til en kamerat og vi prøver å samarbeide så godt det lar seg gjøre. Men problemet er at rakettene altfor mange ganger locker på en fiende for så å unlocke seg halveis på vei, og havner alle steder der de ikke skulle vært. En annen ting er at co-piloten sier automatisk ifra hver gang rakettene locker men piloten får ikke den meldingen, noe han burde få.

 

Bortsett fra det høres patchen helt grei ut.

Lenke til kommentar
[iC,13/09/2005 : 16:25] Jasså, DICE gidder ikke å lage nye maps, så de pusser opp de gamle. "Virkelig bra". Det er slik amatør-moddere gjør, og ikke spillutviklerne. :nei:

Wake Island blir jo rimelig nytt da....blir ikke lett å forsvare flyplassen lenger

Joda, skjønner det. Brettet blir sikkert kjempefett også, men det jeg mener er at DICE kan komme med helt nye maps, så kan modderne ta seg av remakes av de gamle! :)

Lenke til kommentar
Nei til tanks uten fungerende AT raketter til inf (i praksis), samt disablet 3rd person view for sjåførene i panzer!

bruker aldri 3rd person view i tank, ødelegger siktet ditt totalt og komplett.

Du skal ikke sikte, du skal komme borti den stakkars spec opsen som prøver å få C4 på deg. Håper virkelig at ikke kjøretøy dreper ved kontakt i neste patch!

Lenke til kommentar

eller bare spotte, for så å hoppe rett tilbake i first person, vri turret 180 grader tilsynelatende uten grunn og fyre av main kanonen for å sprenge stakkaren som snek seg innpå med C4 i tro om at tanksen ikke kunne se ham fordi den pekte andre vei.

 

3rd person view på armor blir bare for teit :thumbdown: (hvorfor tror du det er så mange som suicider med C4? fordi de aldri kan vite når tanksen helt plutselig snur 180 og sprenger dem i filler når de prøver å løpe i sikkerhet (veit det av sur, sur egenerfaring))

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
å kunne se når Spec Ops C4'er meg synes jeg bare blir juks. At en Spec Ops C4'er meg blir derimot alt for teit. Skal man avslutte livet sitt for å drepe 1, muligens 2 folk, liksom :D

 

beste er jo selvfølgelig å ha en MG-kis oppå som ser rundt deg (ikke gjør dette på urban maps)

At en infanterist mister livet på å ta en fiendtlig tank er jo fornuftig, da kan den ikke drepe mer, kan den vel? Så laget tjener på det.

Lenke til kommentar
Nei til tanks uten fungerende AT raketter til inf (i praksis), samt disablet 3rd person view for sjåførene i panzer!

Pokker er det derfor jeg alltid blir sett, at jeg ikke tenkte på det selv. Får håpe at det blir borte i patchen.

ja, når tankfører med 4 enkle, og må jeg si ganske hurtige hvis det er innøvd, tastetrykk kan scanne hele området rundt tanksen for FI, så sier det seg selv at Tanks blir overpowered.

 

Spesiellt når man tenker på at omtrent eneste svakheten til tanks egentlig er begrenset FOV for førerene.

 

BF2 skulle hatt molotov coctails, så vi kunne blenda tanksene 100% :p

Lenke til kommentar
Mens man snakker om fly og tanks, ja til å legge til A10 Warthog!

Erru gæærn?

 

Jeg har ikke noe imot det, men tenk på alle de som whiner om de flya som er nå...

A-10 er vel også feil våpen gren, US Army bruker det, men ikke marines.

 

Hva skulle motparten vært? Su-25 ? Nei.. tror ikke det ville fungere med de bretta som er nå.

Lenke til kommentar
' date='14/09/2005 : 12:53']
Mens man snakker om fly og tanks, ja til å legge til A10 Warthog!

Erru gæærn?

 

Jeg har ikke noe imot det, men tenk på alle de som whiner om de flya som er nå...

A-10 er vel også feil våpen gren, US Army bruker det, men ikke marines.

 

Hva skulle motparten vært? Su-25 ? Nei.. tror ikke det ville fungere med de bretta som er nå.

Burde faktisk gå andre veien, ta VEKK bombeflya (F-15, Su-30). Jagerflya bomber godt nok og bombeflyene blir mange ganger overkill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...