Gå til innhold

Hvor blir det av den hersens patchen?


Anbefalte innlegg

,14/09/2005 : 12:53]
Mens man snakker om fly og tanks, ja til å legge til A10 Warthog!

Erru gæærn?

 

Jeg har ikke noe imot det, men tenk på alle de som whiner om de flya som er nå...

A-10 er vel også feil våpen gren, US Army bruker det, men ikke marines.

 

Hva skulle motparten vært? Su-25 ? Nei.. tror ikke det ville fungere med de bretta som er nå.

Burde faktisk gå andre veien, ta VEKK bombeflya (F-15, Su-30). Jagerflya bomber godt nok og bombeflyene blir mange ganger overkill.

jepp, og hvis ikke bombeflya fjernes bør i hvertfall annenpilot fjernes. har aldri fått bruk for en. Dessuten ser jeg på bombefly som überjagerfly, da jeg har skutt ned jagerfly mange ganger med bombefly

 

edit: Urban: F-15 brukes da heller ikke av marines, gjør det?

Endret av kenneth11
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jepp, og hvis ikke bombeflya fjernes bør i hvertfall annenpilot fjernes. har aldri fått bruk for en. Dessuten ser jeg på bombefly som überjagerfly, da jeg har skutt ned jagerfly mange ganger med bombefly

Noe überjagerfly er det ikke, VELDIG lett å skyte dem ned. Trenger faktisk ikke å bruke raketter, holder med kanonen siden jagerflyet kan svinge langt kjappere enn bomberen.

 

Det farligste i lufta er et bombefly med en god pilot og co-pilot: co-piloten kan gjøre utrolig med skade om både pilot og co-pilot kan sakene sine.

 

Og den diskusjonen om hva som er realistisk at USMC bruker og ikke bruker.. F35 har ikke kommet i produksjon enda! :!: Realisme det!

Lenke til kommentar
jepp, og hvis ikke bombeflya fjernes bør i hvertfall annenpilot fjernes. har aldri fått bruk for en. Dessuten ser jeg på bombefly som überjagerfly, da jeg har skutt ned jagerfly mange ganger med bombefly

Noe überjagerfly er det ikke, VELDIG lett å skyte dem ned. Trenger faktisk ikke å bruke raketter, holder med kanonen siden jagerflyet kan svinge langt kjappere enn bomberen.

 

Det farligste i lufta er et bombefly med en god pilot og co-pilot: co-piloten kan gjøre utrolig med skade om både pilot og co-pilot kan sakene sine.

 

Og den diskusjonen om hva som er realistisk at USMC bruker og ikke bruker.. F35 har ikke kommet i produksjon enda! :!: Realisme det!

nå er jo BF2 satt 2-3 år inn i framtida da

 

pluss at hvis bombeflyene skal beholdes, så bør helst Kina få et også, J-10 er mer jagerfly.

Lenke til kommentar

J10 er multi purpose

 

Det jeg finner utrolig merkelig (noe jeg har påpekt før) er at de har satt F15 til bomber og F18 til fighter..

F15 Eagle ER (var før F22 raptor kom/kommer) jo selve Air dominance fighteren da. Den beste i verden.

 

F18 er jo mye mer "allround" fighter/bomber enn F15... men likevell har svenskene i DICE klart å switche... :no:

Da hadde jeg heller sett en singleseat Eagle som Fighter, og en 2seters super hornet som bomber...

 

Description: All-weather fighter and attack aircraft. The single-seat F/A-18 Hornet is the nation's first strike-fighter. It was designed for traditional strike applications such as interdiction and close air support without compromising its fighter capabilities.

 

F-15 EAGLE

Mission

The F-15 Eagle is an all-weather, extremely maneuverable, tactical fighter designed to permit the Air Force to gain and maintain air supremacy over the battlefield.

 

Features

The Eagle's air superiority is achieved through a mixture of unprecedented maneuverability and acceleration, range, weapons and avionics. It can penetrate enemy defense and outperform and outfight any current enemy aircraft. The F-15 has electronic systems and weaponry to detect, acquire, track and attack enemy aircraft while operating in friendly or enemy-controlled airspace. The weapons and flight control systems are designed so one person can safely and effectively perform air-to-air combat.

 

Ja, det finnes en F15E Strike Eagle som er en redesignet Strike-Fighter, men uansett!

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
nå er jo BF2 satt 2-3 år inn i framtida da

 

pluss at hvis bombeflyene skal beholdes, så bør helst Kina få et også, J-10 er mer jagerfly.

Og f35 produksjonen begynner tidligst 2011 :p

 

Kina har bombefly, SU-30 på Daqing Oilfields f.eks

Og J-10 funker fett som bomber, pleier å få mer kills enn bombeflya ;)

Lenke til kommentar
,14/09/2005 : 20:16] hehe, baserape med b52 hadde jo vært interesant.

hadde vel vært rimelig enkel å kunne ta igjen da.

 

men skulle likt å se fjeset til Markaren hvis jeg teppebombet på Strike At Karkand (spesielt hvis jeg traff han :innocent: )

Hvorfor ville du sett hvorfor jeg så ut da?:dontgetit::hmm:

Fordi jeg spiller så mye på den banen? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...