Gå til innhold

Hvor blir det av den hersens patchen?


Anbefalte innlegg

Den nye patchen til BF2 skulle komme i slutten av August. "Jippi". Vi alle skjønte jo at EA ikke klarte å holde det de lovet, og vi hadde rett. De utsatte patch-release'n til "begynnelsen av September". Vel, nå er det den 8. September, og jeg har ikke hørt noe nytt om en BF2-patch.

Nå er vi jo snart en tredjedel ut i måneden. Når kommer den?

 

Ja, jeg er utålmodig, men det er fordi jeg vil ha den patchen nå, slik at jeg kan få fiksa de forbanna irriterende bugsene som plager livet av meg. Jeg spiller i en klan, og da er det ikke akkurat så morsomt å få en FPS-drop på fem sekunder mens jeg flyr et angrepshelikopter, for så etterpå å finne ut at jeg har krasjet etterpå. :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Dette er bare pirking, men det er DICE, ikke EA, som lager patchene ;)

Etter hva jeg hørte var det EA som presset DICE til å si seg ferdige med spillet, selv om DICE mente de i hvertfall trengte 1 måned til...

Lenke til kommentar
EA lovte ikke i slutten av august - den seneste tråden jeg så her om dette var at de hadde sagt september/oktober.

Jo, de sa først at de skulle komme med patchen i slutten av August. Det mente de at de ikke klarte, derfor sa de at de skulle komme med den i begynnelsen av September.

 

Slevfølgelig sa de ikke "we promise...", men når de sier at de skal klare en ting til et visst tidspunkt, da synes jeg nesten at de bør klare å gjøre det, eller i det minste om de ikke klarer det, at de melder ifra om det.

 

De har forresten aldri sagt September/Oktober.

Lenke til kommentar
bruk heller tid på å nyte spillet for det det er.

Ah, en eneste stor bug? Nei, jeg nyter ikke bugs. Det kommer jeg for såvidt aldri til å gjøre heller.

 

Du aner ikke hvor mye jeg plages med disse bugs'ene. Demoen gikk helt fint, jeg hadde ikke ETT ENESTE bug-tilfelle!

Når fullversjonen først kom, måtte jeg spille på 800*600 oppløsning med alle detaljer satt på LOW for at spillet i det hele tatt skulle gå rundt, og for at jeg i det hele tatt skulle få mer enn 10 FPS.

 

Når 1.2-patchen kom, ble det såvidt forbedret. Nå kunne jeg endelig sette opp oppløsningen og detaljnivået til det det var før (1152*768 med detaljer på high - Ikke så høyt oppe at PC'n min ikke skulle klare det - Demoen gikk glatt med høyere instillinger).

Likevel har jeg enda FPS-problemer. Nå er det sånn at jeg får FPS-drops på opptil såpass mye som ti sekunder. Før patchen kom, om jeg spilte med høye instillinger, ville jeg aldri få høyere enn fem FPS (overdriver ikke).

 

Så 1.2-patchen har fiksa noe, men jeg har fortsatt FPS-problemer, og det plager livet av meg når jeg spiller kamper med klanen. I tillegg spiller vi i TRE forskjellige ligaer nå. Da hadde det vært godt med en ny patch som ville rensa alt sammen. :)

Lenke til kommentar

Hmmm hørtes merkelig ut. Sikekr på at det ikke er hw relatert. Opplever lite fps problemer selv. Spiller på høyeste oppløsningen jeg kan, å det eneste jeg sliter med er noen få c4 bugs og litt lagging pga lite minne. Men stort sett går alt fint her. Så for meg er ikke spillet noe ille i det hele tatt. Jeg lar ikke ett par c4 og andre "småproblemer" påvirke... Men seff om det er spillets sin feil at du opplever fps problemer så er det kjipt,.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...