Gå til innhold

Hvor blir det av den hersens patchen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei, heatseekers funker ikke 100% av tida, men de ska da faen ikke svinge av kurs fordi det er ett vennlig helikopter i sidesynet...

 

en viss mulighet for FF skal det da være, men ikke så utrolig stor som nå.

slik det er nå tørr jeg ikke skyte en rakett uten at jeg veit at det ikke er noen friendly heli innen synsrekkevidde (forran OG bak)

 

 

Også bør de bli litt mer treffsikkre..... jeg mener, lock på ett hovering heli, de slipper ikke flares, jeg brenner av 6 raketter...1 av dem treffer? WTF? Det skjer OFTE

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
nei, heatseekers funker ikke 100% av tida, men de ska da faen ikke svinge av kurs fordi det er ett vennlig helikopter i sidesynet...

 

en viss mulighet for FF skal det da være, men ikke så utrolig stor som nå.

slik det er nå tørr jeg ikke skyte en rakett uten at jeg veit at det ikke er noen friendly heli innen synsrekkevidde (forran OG bak)

 

 

Også bør de bli litt mer treffsikkre..... jeg mener, lock på ett hovering heli, de slipper ikke flares, jeg brenner av 6 raketter...1 av dem treffer? WTF? Det skjer OFTE

spesilet blackhawk, rakettene går rett igjennom hvis du ikke kommer i front / bak.

 

Er mye rare raketter ute å går, spilte clean sweap nå nettop, fyrte av 2 raketter mot blackhawk ingen traff, men den ene snudde 180 grader og skøt ned mi28 isteden :p

Lenke til kommentar
Det med stinger vet jeg godt om, skjer meg inne i mellom også. Så det er greit, men ble skutt ned to ganger av egne fly også :mad:

Stinger og rakettene på fly er begge varmesøkende. Så fly kan skyte ned egne ved uhell. og gjør det altfor ofte. Lock burde være lock..

Vet, bare så jævlig irriterrende å bli skutt ned av sine egne...

Lenke til kommentar
Nei nei :p C4 er bra det da. Bare fordi dem sprenger tanks og sånt så betyr det ikke at dem må nerfes.

 

Om man nå skal ta det opp så er det jo strengt tatt ikke realistisk å snu turreten til en tanks så¨hurtig. Så det burde de fixe på så spec ops'ene har tid til å skifte kit.

Nei, det er ikke det jeg mener. Jeg mener folk som springer rundt og tror de er terrorister fra en annen verden. Springer rundt og kaster C4 inn i store folkemengder og tar selvmord.

Det er så ufattelig irriterende at folk skal bruke C4 som om det var håndgranater.

Da er jeg forsåvidt enig i det. Det er jo bare småunger som ikke helt har forstått poenget. Har kun èn gang tatt selvmord med vilje. Å da hadde jeg festet 2 C4 på en tanks, så kom en bmp forfra å skulle kjøre meg over. INgen sjans å slippe unna, så da sprengte jeg den rett før han traff. Ble 6 enemy kills av dt da...

'

Men bruke C4 i folkemengder er jo litt talentløst da. Greit det funker, men jeg waster ikke mine c4 pakker på sånt.

 

Uansett så spiller jeg ikke lenger på bf.no eller catch sine servere. Er på utenlandske servere helst. De norske serverene dreper seg jo selv på å ha en fast gjeng med idioter som tilhengere der. Å jeg punisher aldri med mindre jeg er 100% sikker på at det var med vilje. Det er en av de kjekke tingene med utenlandske servere, veldig få som punisher, men med en gang jeg uheldigvis tk'er på en bf.no server så blir jeg punishet.

Endret av Term
Lenke til kommentar
Nei nei :p C4 er bra det da. Bare fordi dem sprenger tanks og sånt så betyr det ikke at dem må nerfes.

 

Om man nå skal ta det opp så er det jo strengt tatt ikke realistisk å snu turreten til en tanks så¨hurtig. Så det burde de fixe på så spec ops'ene har tid til å skifte kit.

Nei, det er ikke det jeg mener. Jeg mener folk som springer rundt og tror de er terrorister fra en annen verden. Springer rundt og kaster C4 inn i store folkemengder og tar selvmord.

Det er så ufattelig irriterende at folk skal bruke C4 som om det var håndgranater.

Da er jeg forsåvidt enig i det. Det er jo bare småunger som ikke helt har forstått poenget. Har kun èn gang tatt selvmord med vilje. Å da hadde jeg festet 2 C4 på en tanks, så kom en bmp forfra å skulle kjøre meg over. INgen sjans å slippe unna, så da sprengte jeg den rett før han traff. Ble 6 enemy kills av dt da...

'

Men bruke C4 i folkemengder er jo litt talentløst da. Greit det funker, men jeg waster ikke mine c4 pakker på sånt.

 

Uansett så spiller jeg ikke lenger på bf.no eller catch sine servere. Er på utenlandske servere helst. De norske serverene dreper seg jo selv på å ha en fast gjeng med idioter som tilhengere der. Å jeg punisher aldri med mindre jeg er 100% sikker på at det var med vilje. Det er en av de kjekke tingene med utenlandske servere, veldig få som punisher, men med en gang jeg uheldigvis tk'er på en bf.no server så blir jeg punishet.

lurer på om jeg faktisk skal feste C4 på tanken selv, slik at de idiotiske småungene (*håpe at de ikke har skjønt hva det røde skallehodet er heller*) tror at lagkamerater har festa det på tanken fra før av

Lenke til kommentar

En ting jeg ikke helt liker med C4 er at etter du har kastet siste pakken får du automagisk opp utløseren. I kampens hete, t.d. du blir kickstartet/revived i nærheten av en tanks som du ikke akkurat har et vennskapsforhold til er det fort en kan sprenge seg selv i luften om en ikke passer på.

 

Er ikke noe glad i disse kamikaze skrullingen som fyller opp en buggy med C4 og kjører i første og beste tank de finner. Samme gjelder ustabile fly/helikopter piloter.

Lenke til kommentar
,12/09/2005 : 12:06] jihad jeep er jo moro da :D

sprenger bilen når du krasjer eller må du hoppe ut å trykke på utløsern?

ingenting som en god jihad jeep, nei :!:

 

og en slipper å trykke på utløseren, C4en sprenger når bilen sprenges også. Så det er bare å komme seg bort til tanken/apcen, så er det gjort. Om de i kjøretøyet ikke er lure nok til å rygge da :p

Lenke til kommentar
Svineri..........skulle ha vært forbudt etter min mening. Slike kamikaze- stunt er ikke bra.......imho. Jeg kan akseptere det så lenge det gjøres uten at de tar selvmord på samme tingen.

Jeg skjønner virkelig ikke problemet her? Det jo en fin måte å stoppe f.eks spawnrape..

Skjønner heller ikke hvorfor noen er så sure for litt jihad jeeping. Det er faktisk ganske vanskelig å bruke C4 offensivt, selv med en jeep for hånden. C4 er også det sikreste kortet mot BH-horing på mashtuur: få opp 2 C4 pakker øverst på flaggstanga, vent på byttet ;)

 

Så patch 1.03 bør ikke gjøre noe med C4!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...