Gå til innhold

Goldeneye: Source kommer - alpha UTE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

rommet mitt var rene arcade hallen, hadde N64 og 4 kontroller, var ofte det var opp mot 7-8 kompiser/bekjente på rommet mitt, de to som fikk første og andre plass fikk beholde kontrollene de som kom på 3 og 4 måtte gi fra seg kontrollene til de neste....

 

[skryt]jeg var seff alt for god og måtte aldrig gi fra meg kontrollene:tease:[/skryt]

 

de andre gikk med automat våpen jeg gikk med en DD pistol og rulte alle

Lenke til kommentar

Jasså, det var du som skrev svaret også ja. Trodde det var en annen en, jeg. :p

 

Men jeg er forsåvidt enig. Jeg synes egentlig på en måte hopping er bedre å ha med, men at man bare kan hoppe bitte litt for å komme seg over små kanter og sånn, og at feks. aimen da blir skikkelig dårlig (slik slipper vi hopp-skyting).

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Noen som vet om de har planer/har putta inn hopping?

Kan jo bli problemer i singleplayer med tanke på hopping siden de orginale banene ikke er designet for hopping :hmm: kan ikke huske noen steder bortsett fra siste bane der det kan bli et problem (lang ned :D ) Anyway, jeg mener at det ikke er noe vits å ha med hopping :cool:

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Oki, nå er det kanskje nok sitater folkens? Man behøver jo ikke sitere hele verdenshistorien for hver innlegg.

 

Jeg rydder opp i den overdrevne siteringen nå. Jeg gidder ikke finsortere hva som er relevant og ikke så jeg fjerner like greit alle sitater. Hvis det skulle være for mye får dere redigere tilbake _kun_ det som er veldig relevant for forståelsen av innlegget deres.

 

Forøvrig vil jeg tipse om at knappene t_qr.gif og t_reply.gif også funker meget bra til å skrive innlegg med ;)

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Å hoppe i Goldeneye er som å synge opera med en sokk over hode, som igjen er litt av det samme som å ha sex med kondom. Det bare funker ikke.

 

Nei, fysj. Nå er det nok med usmakelige spøker fra min side. :p

 

Men hvis noen av dere har vært i "forcen/forsjen" eller drevet med paintball eller airsoft, har dere noen gang hoppet i kampsituasjoner? Det har nemlig ikke jeg.

 

Jeg strekker meg faktisk så langt at jeg er pro fjerning av hoppefunksjonen i alle som spill som ikke er Quake eller andre kjappe, heller usannsynlige skytespill. :)

 

Edit: skrivefeil

Endret av rasgar
Lenke til kommentar
[iC' date=27/09/2005 : 19:43]
Håper de legger til ting som at skuddene blir til paintball-kuler(som server-option, i stedet for cheat), det hadde vært kos. :)

Mutators mener du? Slik som i Unreal Tournament-spillene?

Ja, som mutators i UT, het cheats/codes i Goldeneye som du kunne unlocke etterhvert, hvis jeg husker rett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...